فروشگاههای زنجیرهای جانبو کمپین دیجیتال منطقهای را از اواخر پاییز ۹۹ اجرا کرده است. این کمپین با بازخوردهای مثبتی از طرف مخاطبان شهرهای مختلف کشور روبرو شده است AdOne، تدوین استراتژی، برنامهریزی رسانه و اجرای کمپین دیجیتال جانبو را برعهده داشته است.
حمیدرضا اسدی زاده از آژانس ادوان درباره همکاری با فروشگاههای زنجیرهای جانبو گفت: فروشگاههای زنجیرهای جانبو بیش از ۱۲۰۰ شعبه در اکثر کشور در حال فعالیت هستند. این مجموعه مدتیست فعالیت خود را در شبکههای اجتماعی بخصوص اینستاگرام آغاز کرده است. با توجه به ماهیت فروشگاه های همواره تخفیفی جانبو با تخفیفات متنوع بر روی کالاهای مختلف هر منطقه مواجه بودیم که تصمیم گرفته شد که در هر منطقه پیامهای یکپارچه اما متناسب با تخفیفات همان منطقه در شبکه های اجتماعی مربوطه منتشر گردد. در همکاری مشترک شرکت Adoneو جانبو ۲۰ شهر به صورت هفتگی و در روزهای یکسان پوشش داده شد. این اطلاع رسانی متناسب با فروشگاههای هر منطقه در سراسر ایران با استفاده از کانالهای ارتباطی اجتماعی هر استان انجام شده است. در میان پستهای اطلاع رسانی ، مسابقاتی نیز جهت درگیری بیشتر مخاطبان برگزار میشد. جوایزی نیز برای برندگان در مسابقات در نظر گرفته شده بود. این نکته نیز حائز اهمیت است که ما محتواهای تولیدی را در روزهای پایانی هر هفته برای ارتباط بیشتر با مخاطبان منتشر میکردیم. بازخوردهای دریافتی از کمپین قابل توجه بود و KPIs درخشانی حاصل شد