خبر

افزایش آگهی مخاطبان در کمپین کافه بازار

ام بی ای نیوز: گروه کافه بازار چندی‌ست سرویس VOD برای تماشای آنلاین فیلم‌ را در اپلیکیشن خود راه اندازی کرده است. کافه بازار به منظور معرفی بیشتر این سرویس کمپینی را با ایده پردازی و استراتژی تدوین شده توسط آژانس تبلیغاتی لیمون اکران کرده است. در راستای این کمپین چهار ویدیوی خلاقانه و تاثیرگذار توسط لیمون ساخته شده که با بازخوردهای مثبتی از طرف مخاطبان و تیم کافه بازار روبرو شده است.علی سراج مدیرخلاقیت و هنری آژانس تبلیغاتی لیمون درباره کمپین کافه بازار گفت: گروه کافه بازار چندی‌ست سرویس VOD برای تماشای آنلاین فیلم‌ را در اپلیکیشن خود راه اندازی کرده است. کافه بازار قصد داشت با اجرای کمپین دیجیتال آگاهی مخاطبان را نسبت به راه‌اندازی این سرویس افزایش دهد. چنین هدفی در قالب بریفی درست و حرفه‌ای از طرف تیم کافه بازار به لیمون ارائه شد. پس از بررسی بریف، مزیت‌های اصلی سرویس جدید یعنی در دسترس و رایگان بودن مشخص شد. دو مزیت مهمی که می‌توانستیم درکمپین بر آنها متمرکز شویم. از طرفی سرویس جدید کافه بازار از طریق ابزاری مانند موبایل در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرید، برهمین اساس ما نیز در کمپین ابزار را در نظر گرفتیم.سراج در ادامه افزود: پس از بررسی نتایج بدست آمده به شعار کمپین رسیدیم. در این شعار ذهن مخاطبان را درگیر پیامی کردیم که از طریق آن به مزیت‌های سرویس اشاره می‌شد. شعار این بود: "در …، رایگان فیلم ببین" . جای خالی شعار با کلماتی مانند: در خانه، در زمان استراحت، در زمان انتظار و.. پُر می‌شد. از طریق این شعار به مخاطبان گفته شد که در هر زمان و هر مکان می‌توانند، رایگان فیلم ببینند. متناسب با شعار، آرت ورک‌ طراحی و ایده گسترش پیدا کرد. در نتیجه چهار آرت ورک با شعارهای "در تاکسی، رایگان فیلم ببین". "در خانه، رایگان فیلم ببین". "در خانه، رایگان انیمیشن ببین". "در زمان انتظار فیلم ببین". توسط تیم کافه بازار طراحی شد.در راستای این بخش، چهار ویدیوی خلاقانه برای دیجیتال توسط تیم لیمون طرح ریزی شد. در این ویدیوها از زوایه نگاه مخاطبان به موضوع نظاره کردیم. در این ویدیوها بازیگرها حین دیدن فیلم از طریق سرویس کافه بازار درگیر ماجراهای جالبی می‌شوند. از طریق این ویدیوها نشان داریم که هر فردی حین دیدن یک محتوای خوب از محیط اطرافش فارغ و وارد فضای خیالی می‌شود. در واقع محتواهای ارائه شده از طریق سرویس کافه بازار آنقدر با کیفیت است که فرد حس می‌کند، اتفاقات فیلم در دنیای واقعی نیز رخ داده است. محتواهای تولیدی برای این کمپین از یک خط داستانی پیروی می‌کنند. تا به امروز بازخوردهای مثبتی از کمپین دریافت کردیم. البته به دلیل اینکه کمپین در حال اکران است، صحبت درباره بازخوردها کمی زود است.

mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا