یکصد و چهارمین شماره تبلیغات بازرگانی منتشر شد. تبلیغات بازرگانی نشریهای تخصصی است که به بررسی آخرین وقایع تبلیغات ایران و جهان میپردازد.
یکصد و چهارمین شماره تبلیغات بازرگانی منتشر شد. مخاطبان این نشریه تخصصی در این شماره مطالب متنوعی را با عناوین مختلف که حول محور موضوعات صنعت تبلیغات و بازاریابی کشور و جهان قرار گرفتهاند، میخوانند.
در سرمقاله این شماره از ماهنامه، نویسنده به بررسی رابطهی دوسویه تبلیغات و اقتصاد پرداخته و عنوان کرده “یکی از کارکردهای اصلی تبلیغات ایجاد رونق و نشاط در محیط کرخت و پژمرده بازارکار و تلاش است. تبلیغات در چنین برههای به عنوان یک عنصر بسیار مهم روغنکاری کننده چرخهای صنعتی و اقتصادی وارد شده و حرکت و گردش آنها را روان و راحت میکند. تبلیغات بعد از فرهنگ، نقش بسیار مهمی در اقتصاد نیز ایفا میکند.”
رکورداران تبلیغات تلویزیونی در ماه رمضان کدامند؟ گزارش تحقیقاتی مهم دیگری است که در این شماره از تبلیغات بازرگانی منتشر شده است. در این مطلب، گزارش کاملی از وضعیت تبلیغاتی برندها در ماه رمضان ارائه شده است. این گزارش توسط شرکت پژوهش بازار و رسانهی امروز (EMRC) تهیه شده است. همچنین در این شماره خوانندگان میتوانند، مطالب دیگری با عناوین: شوخی خطرناک با تبلیغات، آگهی بدون آگاهی به هیچ نمیارزد!، پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات و… بخوانند.
لازم به ذکر است؛ تبلیغات بازرگانی نشریهایست تخصصی که بصورت ماهانه و به منظور مخاطب قرار دادن تصمیمگیرندگان صنعت تبلیغات کشور منتشر میشود.