ام بی ای نیوز: شرکت همراه اول اقدام به برپایی کمپینی کرده که درآن به واسطه ی نصب یک اپلیکیشن با نام "اوانو" به کاربر امکان انجام آنلاین خدمات مالی و پرداخت و خرید.و… داده میشود.تازگی و منحصر به فرد بودن روش ساخت تیزر تلویزونی و بهره گیری از ژانر سینمایی " جیمز باند"باعث ایجا جذابیت و خلاقانه بودن پیام و محتوایی شده که قرار است در طی آگهی به مخاطب القاء شود.در همین رابطه گفتگویی با"محسن شیخها" رئیس اداره ارتباطات دیجیتال همراه اول داشتیم که در ادامه شرح آن را میخوانید :-علت انتخاب و ایدهشکل گیری بخشهای مختلف کمپین برچه مبنایی بود؟در واقع در ابتدای کار چالش های پیش روی ما بود که ما را مجبور بهانتخاب شکل خاصی از تبلیغ کرد که ضمن خلاقانه بودن تا حدود زیادی با سایر آگهی هایی که در این حوزه ساخته و از طریق شبکه های تلوزیونی نمایش داده میشوند متفاوت بود.اپلی کیشن "اوانو "حدود هفت ماه است که به اشکال مختلف به مخاطبان معرفی شده و حتی تعداد زیادی نیز نصب هم داشته و به شکل یک روش ارگانیک توسط مجموعه همراه اول روند معرفی و شناساندن آن پیش رفته بود، اما برای کمپین تابستان همراه اول استراتژی مبتنی بر معرفی دو اپلی کیشن "اوانو" و"همراه من" در کنار هم قرار گرفت.کار معرفی ویژگی دومحصول"همراه من "و "اوانو"در کنارهم به کاربران به شکل همزمان کار دشواری بود، به علت اینکه این دو خدمت که قرار بود باهم معرفی بشوند تا حدود زیادی متفاوت و متمایز بود و شبیه هم نبود .لذا با توجه به اینکه نسبت به اوانو شناخت کمتری وجود داشت و نصب آن نیز توسط کاربران میزان کمتری صورت گرفته بود تصمیم گرفتیم تادر کنارکمپین اصلی تابستان به معرفی اوانو هم به شکل مجزا و ویژه تری بپزدازیم.در واقع از اینجا سختی کار شروع شده که دو کار در کنار هم پیش برده شود و در عین حال یکپارچگی کمیپین اصلی نیز حفظ شود، برهمین اساس تصمیم گرفته شد کمپین به شکل پارتیزانی پیش برده شود .در واقع دراین آگهیضمن استفاده از حضور سلبریتی ها شکل کار به گونه ای پیش رفت که تا بخشهایی از تیزر مخاطب متوجه نخواهد شد که در حال تماشای یک اگهی تلویزونی است و در قالب فیلم سینمایی ساخته شده ، و در آن مامور پر تلاشی نمایش داده شده که حتی در هنگام انجام ماموریت جیمز باند لیست خرید بدستش رسیده و با استفاده ازاین اپلی کیشن خیلی راحت وسریع اقدام به خرید و پرداخت می نماید.در واقع خلاقیت وغیرقابل پیش بینی بودن ویژگی است که این طرح را متمایز تر نشانمیدهد .-"اوانو" چه کارکردهایی برای مخاطبان دارد ؟اوانو یک اپلی کیشن چند وجهی وکاربردی است که قابلیت خدمات مالی پرداختکارت به کارت و خرید بسته پرداخت قبضو شارژو… را برا ی کاربران همراه اول ممکن می سازد .همچنین دارندگان سیم کارتهای ثابت و دائمی همراه اول ازطریق سوابق مدت زمان سیم کارتشان وهمچنین خوش حسابی ، پرداخت بموقع از امتیازهایی برخوردارمیشوند.خدمت "کش بک" که درصدی از مبلغ در ازای خریدهاشان به کیف پول اوانو بازگردانده میشود ، و الیته دریافت جایزه نقدی روی تراکنش ها نیز از جمله دیگر امتیازات آن است.لازم به ذکراست قابلیت خرید به صرفه از میادین میوه و تره بار شهرداریاز طریق کیف پول اوانو به شکل آنلاین با "سرویس دستچین"بهترین اجناس به درب منزل کاربران، خدمت مهم دیگری است که فعلاً فقط به مشترکین تهران و البرز ارائه می شود و بزودی سیستم توزیعدرهمه کشور قابل اجرا خواهد بود.برنامه سوپر اپلی کیشن اوانو که در راستای ارتقاء زندگی دیجیتال مخاطبان است، در آینده در حوزه های خرید آنلاین بلیت هواپیما و و رزرو هتل و خدمات حمل و نقل عمومی و …نیز کاربرد خواهد داشت.لازم به ذکر است "همراه من" و" اوانو" هر دو بهم متصل است ویه عنوان مثالدر صورت استفاده از خدمات کیف پول، کاربرانهر دو خدمت را میتوانند در اختیارداشته باشند.البتهفقط "اوانو "قابلیت ارائه برخی خدمات مالی علاوه بر کاربران همراه اول بهسایرمشترکین نظیر ایرانسل و رایتل را نیزدارد .
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد