خبر

اولین برندگان جشنواره‌ی تبلیغاتی کن معرفی شدند

جشنواره‌ی بین‌المللی شیرهای کن خلاقیت یا همان جشنواره‌ی تبلیغاتی کن ساعاتی پیش جمعی از برندگانش را شناخت.

اولین گروه برندگان امسال، در بخش‌های بهداشت و سلامت، تبلیغات محیطی، داروسازی، چاپ و نشر و صوتی و رادیویی فعالیت داشتند.

سیمون کوک مدیرعامل جشنواره اعلام کرد: «۷۱مین دوره‌ی جشنواره‌ی شیرهای کن را آغاز کرده‌ایم و از اعلام اسامی اولین گروه برندگان بسیار هیجان‌زده هستیم. می‌خواهم از داورانی که از گوشه و کنار جهان به ما پیوستند تا دانش، زمان و انرژی‌شان را برای انتخاب خلاق‌ترین‌های صنعت ما در اختیارمان بگذارند، تشکر کنم.»

امسال در بخش تبلیغات محیطی دو گرند پریکس یا جایزه‌ی بزرگ جشنواره به نامزدها تعلق گرفت: اولی به لولا مولن‌لو از اسپانیا به خاطر کمپین بستنی مگنوم با شعار «تابستانت را پیدا کن» که مردمی را نشان می‌دهد که با پیدا کردن پرتو خورشید در بستنی مگنوم‌شان مشغول لذت بردن از تابستان هستند؛ و دومی به کمپین «آماده واگذاری با پدیگری» از نیوزلند بابت جاه‌طلبی‌اش برای پایان دادن به بی‌خانمانی سگ‌ها و استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل تصویر سگی در پناهگاه حیوانات، به عکاسی با کیفیت استودیویی.

فهرست کامل برندگان را از این لینک دنبال کنید:

https://www.lovethework.com/work-awards/results

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا