ام بی ای نیوز: آداک یکی از فعالان حوزه IT تصمیم دارد از این پس با نام تجاری خود محصولات ارائه شده را گارانتی و در اختیار مشتریان قرار دهد. به همین منظور آداک اولین مرکز پشتیبانی خود را افتتاح کرد.مصطفی قادری مدیرعامل شرکت آداک فناوران آینده در این باره گفت: سابقه فعالیت شرکت آداک فناوران آینده ( آداک کامپیوتر) به بیست سال قبل باز میگردد. آداک در زمینه واردات و تامین قطعات در حوزه I.T یکی از بزرگترین توزیع کنندگان لپ تاپ، موبایل، تبلت، رایانههای شخصی، کامپیوترهای یکپارچه (All in one)، و… در سطح کشور است.روزانه تعداد قابل توجهای از مصرف کنندگان از طریق آداک به محصول مورد نظرشان دسترسی پیدا میکنند. در واقع آنها با اطمینان به آداک محصولات را خریداری میکنند، بنابراین ما باید وارد میدان شده و محصولات را با نام تجاری خودمان گارانتی و به مشتریان ارائه میکردیم. با توجه به عملکرد، شرکت ما توانایی ارائه یکی از بهترین گارانتیها را در کشور دارد.آداک سعی کرده یکی از دغدغههای مشتریان را در زمینه گارانتی برطرف کند. طبق اعلام سازمان حمایت از مشتریان مدت گارانتی محصولات ۱۸ ماه است اما معمولا محصول زمانی به دست مشتریان میرسد که دو یا سه از مدت گارانتی آن گذاشته است. اما آداک تضمین میکند که محصولات را دقیقا ۱۸ ماه گارانتی و به مشتریان ارائه کند. در همین راستا اولین مرکز خدمات پشتیبانی آداک نیز افتتاح شد و به زودی تعداد آن گسترش پیدا خواهد کرد. تعداد شعب آداک نیزدر سراسر کشور به زودی گسترش پیدا میکند.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد