خبر

اپل گوشی فقرا در چین

کاربران چینی آیفن در مقایسه با کاربران هوآوی در این کشور، سطح تحصیلات پایین‌تر و درآمد کم‌تری دارند.
نتیجه‌ی تحقیقی که توسط آژانس موب‌دیتا (MobData) انجام شده نشان می‌دهد کاربران آیفن در دسته‌ی افرادی قرار دارند که به «فقیران نامرئی» مشهورند و بیشتر زنان مجردی در سنین ۱۸ تا ۳۴ ساله‌اند که عمدتا بیش از دبیرستان درس نخوانده‌اند و درآمد کمی دارند.
کاربران هوآوی اما اکثرا مردان متاهل سنین ۲۵ تا ۳۴ ساله‌ای هستند که مدرک دانشگاهی و درآمد خوبی دارند.

بر اساس این تحقیق دارندگان هوآوی خانه و خودروی شخصی دارند و کاربران اپل ساکن خانه‌های اجاره‌ای هستند.
هوآوی در چین رهبر بازار است و همراه شیائومی، اوپو (Oppo) و ویوو (Vivo) سهم مشترک بازارش به ۸۰درصد می‌رسد و در این میان اپل تنها ۹درصد سهم بازار را در چین دارد. بقیه‌ی سهم بازار را برندهای خرد دیگر دارند.

 

www.thedrum.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا