بازشدن مدرسهها و ارتباطشان با برندها در همهجای دنیا یکشکل است؛ برندها کمپینهایمختلفی برای دانشآموزان طراحی و اجرا میکنند.
مِیسیز (Macy’s) امسال در کمپینی با تمرکز بر فعالیتهای پیشبرد فروش (پروموشن) به استقبال مدرسه رفت. نام کمپین «همهشون جدیدن» بود و از ویژگی خرید محصول از اسنپچت (Snapchat) و چالش بهاشتراکگذاری ویدیو در تیکتک (TikTok) بهره میبرد.
میسیر که اسپانسر انحصاری مجموعهی «آژانس کارآگاهی دختران مرده» اسنپچت است، از امتیاز نمایش محصولاتش در اپیزودهای این سریال استفاده کرده است. مخاطبانی که از موبایل استفاده میکردند، میتوانستند هنگام مشاهدهی تبلیغ برند، صفحه را بالا بکشند و از میان محصولات کمپین خرید کنند. به این ترتیب امکان خرید مستقیم از اسنپچت فراهم شده بود.
ماجرای کمپین در تیکتک به این شکل دنبال میشد که کاربران موبایل باید ویدیوهایی را به اشتراک میگذاشتند که آنها را با استایل و ظاهر مدرسهای نشان میداد. به این شکل آنها دیگران را به همرسانکردن سبکوسیاق ظاهریشان در سال آتی تحصیلی تشویق میکردند. برند با این کار در این اپلیکیشن بر وایرالشدن تمرکز داشت.
«با مد، زیبایی و وسایلی که میبایست حتما در خوابگاه یا خانه داشته باشید و شما را قابلتوجه میکنند، به سال تحصیلی جدید وارد شوید.»
بیزنسوایر (Business WIRE) دربارهی کمپین میسیز مینویسد: «میسیز در سال تحصیلی جدید، بچهها را با اعتماد به نفس و سبک جدید برای مدرسه آماده میکند. دانشآموزان، در هر سنی که باشند، میتوانند لباس و وسایل موردنیازشان برای خوابگاه را پیدا کنند و به مصاف سال تحصیلی بروند. کمپین جدید میسیز «فردیت» و «خودبیانگری» دانشآموزان را در خوابگاه جشن میگیرد.
صاحبان برند میسیز دربارهی این کمپین گفتهاند: «سال تحصیلی همیشه وضعیتی نامشخص دارد و میسیز تمام کالاهای لازم را دراختیار دارد تا حس خوب و بهتربودن را به دانشآموزان منتقل کند. بازگشت به مدرسه رویدادی مهم است که میسیز با شعار «گزینههای بیپایان» در کمپین «همهشون جدیدن» به استقبالش میرود. ظاهر و استایل خوب میتواند اعتمادبهنفس را بالا ببرد و هیجان منفی ابتدای سال را کاهش دهد.»