خبر

با انگشتر پپسی بدون پاک شدن لاک درب قوطی را باز کنید

پپسی دهه جدید فعالیت حرفه ای خود را با شعاری جدید حاکی از جسارت و تشویق به عدم عذرخواهی شروع کرد.

با همکاری آژانس تبلیغاتی «Alma»، پپسی علایق و نیاز‌های مشتریان را در اولویت قرار داده است.

در همین راستا شعار «این همان چیزی است که دوست دارم» در همه تبلیغات پپسی از جمله تبلیغ پپسی رژیمی و پپسی بدون قند ظاهر خواهد شد.

خط مشی جدید پپسی حکایت از تحقیقات شرکت بر روی مشتریان وفادار خود دارد.

عاشقان پپسی بدون هر نوع عذرخواهی از زندگی لذت برده و هرگز نگران نظر دیگران درباره خود نیستند. آن‌ها در جسارت، وفاداری و شور و اشتیاق زبانزد هستند.

شعار جدید همچنین نشان خواهد داد که پپسی در دهه جدید به مسیر تقویت جایگاه برند ادامه خواهد داد. حالا هم انگشتر‌های پپسی دغدغه زنان در مورد پاک شدن لاک ناخن را هدف قرار داده و مشکلشان را برطرف می‌کنند.

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا