شما نمیتوانید همه چیزهایی که در زندگی به سمت شما پرتاب میشود را کنترل کنید: عطسه در آسانسور شلوغ، خونریزی بینی یا لکه ناشی از رژ لب. بهتر است در این طور مواقع به جای تلاش برای اصلاح دیگران، طرز فکر خود را تغییر دهیم. این لحظهها بخشی طبیعی از زندگی ما هستند. در ادامه کلینکس میخواهد آنها را در مقیاسی بزرگ تر از حد معمول به نمایش بگذارد تا به ما نشان دهد که همه ما به نوعی درگیر این آشفتگیهای زیبا هستیم.کمپین تبلیغاتی جهانی جدید «®Grab Kleenex» افراد را تشویق میکند تا بتوانند به محض قرار گرفتن در معرض رفتارهای آزار دهنده با ابزاری قدرتمند لحظات را کنترل کنند. گاهی اوقات میتوان این لحظات را پیش بینی کرد اما هر از چند گاه چنین لحظاتی به طور غیر منتظره از راه میرسند. بهترین واکنش در این شرایط استفاده از دستمال کاغذی کلینکس است. کمپین تبلیغاتی جدید کلینکس با مشارکت آژانس تبلیغاتی «FCB» به روشی جدید به حل این مشکل کمک کرده و نشان میدهد که چگونه کلینکس مصرف کنندگان را مسلح کرده و به وسیله نوعی ابزار محافظتی زمینه آمادگی در برابر این قبیل اتفاقات غیر منتظره در طول زندگی را در آنها به وجود میآورد. این کمپین تبلیغاتی حرفه ای در ماه مه سال ۲۰۲۲ میلادی در ایالات متحده آمریکا راه اندازی شد.برای دیدن این ویدیو روی اینجا کلیک کنیدwww.adsoftheworld.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد