خبر

بازاریابی چریکی، صداقت و روراستی مخاطبان

ام بی ای نیوز: به مناسبت فرا رسیدن صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس کوکا کولا، این ویدئو از نوع بازاریابی چریکی صداقت و روراستی افراد را به تصویر می‌کشد. اگر کیف پول گمشده را به دست صاحبش برسانید، کوکا کولا بابت این میزان درستکاری از او به گرمی استقبال کرده و پیام آور شادی می‌شود.ویدئو در منطقه ای شلوغ و پر رفت و آمد در شهر «لیما»، پایتخت «پرو»، فیلمبرداری شد. ۷۰ درصد از رهگذران این کیف پول محتوی ۱۰۰ دلار را به دست صاحب آن رسانده و صداقتشان را به اثبات رساندند. شرکت کوکا کولا با همکاری آژانس تبلیغاتی McCainn Erikson در پرو باعث و بانی راه اندازی این ویدئو تبلیغاتی بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا