خبر

بازی با نور استادیوم و چراغ های ولوو

 قبل از بازی مرگ و زندگی سوئد در برابر مکزیک در جام جهانی، (که با برد سه بر هیچ سوئد برای پیش افتادن در تورنمنت همراه بود)، خودرو های ولوو بر روی مشارکت بلند مدت خود با تیم ملی فوتبال سوئد تاکید کردند. آگهی تبلیغاتی در قالب یک ترفند بصری با ترکیب تصویری از استادیوم، ویژگی های نماد اساطیری “Thor’s Hammer” و چراغ های جلوی خودروی مدل Volvo V60 صحنه ای خیال انگیز را خلق می کند که در عین استادیوم در شب، تداعی گر قسمت جلوی یک خودروی مدل ولوو نیز هست.

این آگهی تبلیغاتی را آژانس خلاقیت Forsman & Bodenfors ساخته است. به گفته کارل ریسنفورس، مدیر هنری Forsman & Bodenfors، روسا و کارمندان آژانس دریافتند که چراغ های جلوی این خودروی مدل ولوو شباهت زیادی به سیستم نورپردازی استادیوم دارند. در ادامه تصمیم به بازی براساس آن گرفته شد. حال و هوای آگهی تبلیغاتی مطابقت زیادی با طرفداران فوتبال سوئد دارد که مقدمات این بازی بسیار هم را تدارک می دیدند.
ولوو سوئد یکی از شرکا و اسپانسرهای فدراسیون فوتبال سوئد از سال ۲۰۱۰ تاکنون بوده است. در سال ۲۰۱۷، آن ها با همکاری یکدیگر کنار یک اقدام مبتکرانه موسوم به “شماره ۱۰″، یک کمک مالی سالیاته ۱ میلیون پوندی را برای پروژه و نوآوری هایی در نظر گرفتند که فوتبال سوئد را توسعه می دهد.

دست اندرکاران
مشتری: خودرو های ولوو
پر کارلئو
هواگار پیجلو

آژانس تبلیغاتی: Forsman & Bodenfors
مدیرات هنری: کارل ریسنفورس و الین جوهانسون
نویسندگان: گوستاو جوهانسون و ژاکلین هلستد
دیزاینر: مارتین جولسون
رتوش: توماس فینر
مدیران امور مشتریان: جنی فولکی و اوا ادلوند
رئیس امور مشتریان: جرک زندر

www.adweek.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا