گزارش

بررسی بازار سس در ایران

شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc) در بررسی‌های خود نگاهی به بازار سس انداخته است. در این نگاه مشخص شد، در بازه زمانی (دی- اسفند ۱۴۰۱)، از میان انواع سس‌ها بیشترین میزان فروش مربوط به سس مایونز وسس کچاپ بوده و میزان فروش حجمی سس مایونز نسبت به دوره قبل ثابت و سس کچاپ حدود ۱%کاهش داشته است. در ادامه جزییات بیشتری از بازار سس می‌خوانید.در بازار سس ایران حدود ۵۵ برند و ۴۰۵ کالای فعال در بازه (دی- اسفند) ثبت شده‌اند. همچنین طی بررسی شش ماهه محصول سس، فروش این محصول همواره در حال کاهش بوده است. فروش محصول سس در آخرین بررسی (دی- اسفند) نسبت به دوره دوماهه گذشته (آبان –دی) ۱%کاهش فروش حجمی و ۲% افزایش فروش ریالی داشته است.در مجموع طبق نتایج، ۳ برند برتر این محصول در دوره دوماهه (اوایل دی-اوایل اسفند ۱۴۰۱) به ترتیب حدود ۲۶%، ۳۶% و ۳۷% از فضای قفسه‌ مغازه‌هایی که در آن حضور داشته‌اند، به خود اختصاص داده‌اند که طی دو ماه اخیر تغییری نداشته‌است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا