شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز ((emrc قصد دارد، پژوهشی را با هدف تحلیل رفتار خرید مصرف کنندگان در شرایط شیوع ویروس کرونا انجام دهد.
کامیار امامی مدیرعامل شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز درباره این پژوهش گفت: پژوهش جدید emrc با هدف بررسی نحوه تاثیرگذاری شیوع ویروس کرونا بر رفتار مصرف کنندگان انجام میشود. در این پژوهش تغییرات رفتاری مصرف کنندگان در شهرهای مختلف پس از شیوع ویروس کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برای مثال: احساسات و نگرانیهای عامه مردم در شرایط کنونی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. همچنین در این پژوهش از شرکت کنندگان سؤال خواهد شد؛ آیا محصولی بوده که در زمان شیوع ویروس به سبد کالایی خود اضافه کرده باشند که قبلا از آن استفاده نمیکردند. در همین راستا از مصرف کنندگان سؤال خواهد شد که در شرایط شیوع بیماری چه میزان از خریدهای خود را بصورت آنلاین انجام میدهند و بیشتر از چه پلتفرمهای برای این کار استفاده کردهاند. علاوه براین، انتظار دارند برندها در شرایط کنونی چه اقداماتی را انجام دهند؟
امامی در ادامه افزود: در این پژوهش تاثیر کرونا بر تغییرات رفتار خرید و مصرف ۲۷ گروه محصولی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این پژوهش به صورت تلفنی انجام شده و نتایج آن در اختیار کسب وکارهای علاقهمند قرار خواهد گرفت. emrc پس از اعلام نتایج چکیده پژوهش را منتشر خواهد کرد.