کویت در تابستان گرمای زیادی را از سر می گذراند و دمای آن به بیش از ۴۷ درجه سانتی گراد می رسد. برای ایجاد وقفه ای در این گرمای سوزان، برگرکینگ کویت طرح «Hotter is Cooler» را معرفی کرد. در این راستا یک الگوریتم با ردیابی دما، به مردم تخفیف می داد.
برگرکینگ ضمانت کرد که با افزایش دما، قیمت های محصولات خنک محبوب آن کاهش می یابد. انجام این کار از طریق یک الگوریتم پویا امکان پذیر است که قیمت اقلام خنک آن بر اساس داده های اطلاعاتی دریافتی لحظه به لحظه از یک API (رابط کاربردی برنامه نویسی) آب و هوا تعیین می شود.
در روزهایی با درجه حرارت بالای ۴۷ درجه سانتیگراد، مشتریان لحظه به لحظه شاهد کاهش قیمت های بستنی های گردویی، میلک شیک ها و نوشیدنی های خنک B-Chill محبوب خود هستند. یک جدول نشان می دهد که چنانچه درجه حرارت به رقم غیر قابل تحمل ۵۱ درجه سانتیگراد برسد، نوشیدنی ها و بستنی های لذتبخش به طور رایگان فروخته می شوند. مشتریان خود را با پیش بینی آب و هوای روزانه همه شعبه های برگر کینگ در کویت بین روز های ۲۴ جولای و ۳ آگوست ۲۰۱۹ تنظیم کردند و بیرون رستوران ها منتظر بودند.
دست اندرکاران
مدیر عامل Ogilvy، کویت: نبیل توما مماک
رئیس دیجیتال Ogilvy: شریف ابراهیم مماک
رئیس خلاقیت Ogilvy: ماریو دائو مماک
رئیس برنامه ریزی Ogilvy: باسکار باتجا مماک
رئیس امور مشتریان Ogilvy: ماریان بچارا مماک
مدیر امور مشتریان Ogilvy: ایمان ابواسبا مماک
رئیس ارشد امور مشتریان Ogilvy: نادر سمیر مماک
رئیس هنری Ogilvy: محمد اسماعیل مماک
رئیس روابط عمومی Ogilvy: آلبا خیخا مماک
دستیار رئیس روابط عمومی Ogilvy: میمی الکساندر مماک
مدیر مشتریان روابط عمومی Ogilvy: می علام مماک
نویسنده Ogilvy: سجاد والیا مماک، سلام العاقل مماک
طراح گرافیک Ogilvy: احمد یسری مماک، آنیل جوی مماک
مسئول انیمیشن Ogilvy: ساجد کالیمورتی مماک، میجور خوزه مماک
رئیس بازاریابی (KFG) برگر کینگ کویت: آنجلس آرامپاتیز
مدیر بازاریابی (KFG) برگر کینگ کویت: زینب حسن
دستیار مدیر بازاریابی (KFG) برگر کینگ کویت: حنین سوکاریا
مسئول اجرایی امور مشتریان بخش رسانه نوآور: مایکل ایشاک سنیار
مدیر رسانه ای رسانه های اجتماعی بخش نوآوری: رولا نادر سنیار
رسانه تایمز: هاشم مورتادا، علی مورتادا، فواد شاتیلا
مدیر فیلمبرداری: علی جابر
تهیه کننده: مسعود خاواجا
www.thedrum.com