خبر

برگزاری سومین رویداد معرفی بهترین آگهی ها

ام بی ای نیوز: سومین رویداد معرفی بهترین آگهی‌ها به انتخاب پایگاه خبری و تخصصی صنعت تبلیغات ایران ادز ویژه بهار ۹۸ با حمایت اسنپ تریپ برگزار شد. ماکان مهرپویا دبیر رویداد و ایران ادز در ابتدای رویداد با اشاره به تاریخچه فعالیت ایران ادز گفت: ایران ادز سال ۹۶ تصمیم گرفت، رویدادهایی را برگزار کند که در آن‌ها فعالان تبلیغاتی دور هم جمع و در محفلی دوستانه به تبادل اطلاعات بپردازند. علاوه براین، در این رویدادها آثار تبلیغاتی هر فصل مورد ارزیابی و به عوامل اجرای بهترین‌های آنان هدایایی به یادگار اهدا شوند. اولین رویداد در بهار ۹۶ برگزار و پس از دریافت بازخوردها مثبت، ارزیابی‌های فصل آینده جدی‌تر و برای تابستان تندیسی طراحی کردیم. حال پس از طی یکسال و نیم سومین رویداد از سری رویدادهای معرفی بهترین آگهی‌ها برگزار شد. برای هر کدام از رویدادها پوستری توسط یکی از فعالان تبلیغاتی طراحی شده است. در تلاش هستیم که پوسترهای طراحی شده چالشی باشند.در ادامه پگاه جدیدزاده مدیر کمپین‌های اسنپ تریپ افزود: سومین رویداد معرفی بهترین آگهی‌ها در روز جهانی جهانگردی برگزار شد. روزی که چندروز قبل از آن یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال جهانگردی در جهان اعلام ورشکستگی کرد. شرکتی که از اتفاقات روز و علایق مخاطبانش جا مانده بود. مخاطبانی که تکنولوژی در زندگی آن‌ها نفوذ کرده و بسیاری از فعالیت‌های روزمره خود را از همین طریق انجام می‌دهند. عادات مخاطبان تغییر کرده و منو کاغذی مقابل آن‌ها به اپلیکیشن تغییر کرده است. اپلیکیشن‌هایی که سبک زندگی مخاطبان را تغییر داده است. افراد در این رویداد جمع شده‌اند تا از نیرو و توانایی‌های خود در جهت ایجاد اتحاد و تغییر مثبت بهره برداری کنند. در شرایط حال حاضر همگی ما به دنبال تغییرات مثبت هستیم که مطمئنا با یاری همدیگر می‌توانیم به آن‌ها دست بیابیم.دبیر رویداد در ادامه درباره نحوه انتخاب آثار و ارزیابی آن‌ها گفت: در این رویداد فقط فیلم‌های تبلیغاتی و آگهی‌های محیطی به دلیل عدم دسترسی به مابقی آثار تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. آثار پس از دسته بندی و امتیازدهی برای هیات داوران ارسال می‌شود. لازم به ذکر است، در بخش فیلم‌های تبلیغاتی ده فیلم نامزد که شش عدد آن‌ها به دلیل کپی بودن از لیست بررسی حذف شدند. بنابراین چهار فیلم تبلیغاتی مورد ارزیابی داوران قرار گرفت. در بخش آگهی‌های محیطی شرایط به مراتب بهتر بود. متاسفانه طبق بررسی انجام شده، بهار فصل سردی برای صنعت کشور بود. امیدواریم در در بررسی فصل تابستان شرایط بهتر و رویداد پربارتری را برگزار کنیم. از هیات انتخاب برای بررسی آثار قدردانی می‌کنیم. نکته مهم بررسی آثار این است، علاوه بر نظردهی داوران، آثار در کانال ایران ادز نیز قرار گرفته و مخاطبان نیز به آن‌ها امتیاز داده‌اند.شایان ذکر است: در ادامه آثار برگزیده به انتخاب مخاطبان کانال و داوران معرفی و رویداد به کار خود پایان داد. برگزیدگان علاوه بر دریافت تندیس، کمک هزینه‌ سفر به مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰ تومان توسط اسنپ تریپ دریافت کردند. برگزیدگان این رویداد به قرار ذیل است:بهترین آگهی محیطی از دید همراهان ایران ادز به آگهی محیطی بانک ملت (سال اوج گرفتن است) به طراحی و اجرای شرکت تبلیغاتی ماگنولیا اختصاص یافت.بهترین فیلم تبلیغاتی از دید همراهان ایران ادز به آگهی بانک ملت (اینترنت بانک ملت، ماه شد) به طراحی و اجرای شرکت لیمون اختصاص یافت.بهترین فیلم تبلیغاتی بهار ۱۳۹۸ از نگاه داوران به آگهی Polarid به کارگردان بهروز باقری اهدا شد.بهترین آگهی محیطی بهار ۱۳۹۸ از نگاه داوران به آگهی محیطی اپلیکیشن پات به طراحی و اجرای استودیوی تابستان اهدا شد.موسسه خیریه سمر به دلیل دقت در انتخاب آژانس و حضور دو کمپین در میان نامزدهای نهایی مورد تقدیر قرار گرفت. از حاضران آژانس FCB و استودیوی تابستان خواسته شد تا در زمان دریافت لوح تقدیر در کنار خیریه سمر حضور داشته باشند.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا