کمپین تبلیغاتی چند رسانه ای «Better Health» اخیرا راه اندازی شد تا خانوادهها را تشویق کند که بهتر از قبل غذا بخورند. در این راستا سازمان جهانی بهداشت اپلیکیشنی را ارائه داده که امکان اسکن راحت و آسان مواد غذایی مصرفی و کمک به ارتقاء سطح کیفی رژیم غذایی خانواده را تنها با کشیدن انگشت فراهم میکند. خانوادهها میتوانند در پی اسکن بارکدهای اجناس خریداری شده و در ادامه به واسطه کار با اپلیکیشن سازمان جهانی بهداشت، با جایگزینهای سالم تر آشنا شده و در خرید بعدی به دنبال محصولات بهتری بگردند. این اپلیکیشن با نشانه گذاری برخی مواد غذایی به عنوان یک «انتخاب خوب» به مردم کمک میکند تا طبق توصیههای سازمان جهانی بهداشت متوجه شوند کدامیک از مواد غذایی موجود در بازار، حاوی قند افزوده، چربی اشباع شده یا نمک هستند. این کمپین چند رسانه ای از ۱۰ ژانویه تا ۳۱ مارس در سرتاسر انگلستان اجرا خواهد شد و تبلیغات جدید تلویزیونی، ویدئویی درخواستی، رادیویی، خارج از خانه ، مشارکت رسانه ای، حضور فعال در رسانههای اجتماعی و سایر کانالهای دیجیتال را در بر میگیرد. در کنار آن، فعالیتهایی در عرصه روابط عمومی ملی و منطقه ای نیز انجام خواهند شد. این کمپین تبلیغاتی جدید محصول آژانس تبلیغاتی M&C Saatchi است.
منبع: www.bestadsontv.com