بازاریابی ایمیلی یا عبارتی همان ایمیل مارکتینگ یکی از قدرتمند ترین و کم هزینه ترین ابزارهای بازاریابی است که ضمن حرکت در این مسیر و با استفاده از استراتژی مناسب میتوانید کسب و کار خود را به طور نجومی توسعه دهید.در واقع به ازای هر ۱ دلاری که در بازاریابی ایمیلی خرج میکنید، میتوانید انتظار بازگشت ۲۴ دلاری داشته باشید.تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب یک قالب ایملی متناسب با شما و کسب و کارتان و در نهایت ثبت آن به عنوان یک الگوی همیشگی است.در ادامه به چند نمونه کمپینهای بازاریابی ایمیلی موفق در سال ۲۰۲۲ میپردازیم:American Apparel به سرعت به هدف خود دست مییابدایمیل خوشامد گویی یکی از پر طرفدار ترین و موثر ترین کمپینهای بازاریابی است که همه شرکتها باید از آن سود ببرند.کمپانی پوشاک «American Apparel»، به سبک ساده و همیشگی خود، از مشترکینش با ایمیلی ساده و بدون جزئیات فراوان استقبال میکند. در این ایمیل دقیقا بر روی چیزی تمرکز شده که خواسته مشتری است و آن چیزی نیست به جز محصولات و تخفیفهای جدید و جذاب.خوشبختانه این یک تکنیک سخت و پیشرفته نیست که نیاز به کسب تجربه فراوان در زمینه بازاریابی ایمیلی داشته باشد.Aegean Shows Appreciation از شما قدردانی به عمل میآوردبزرگ ترین شرکت خطوط هوایی یونان تحت عنوان «Aegean Shows Appreciation» به خاطر شخصیت برون گرای خود نزد همگان شناخته شده است. بنابراین چندان جای تعجب نیست اگر جشن ۲۰ سالگی آنها همه را غافلگیر کند.مدیران شرکت در قالب یک کمپین بازاریابی ایمیلی به مشترکین خود در قبال وفاداری پاداش داده و ۵۰ درصد تخفیف در پروازهایشان پیشنهادشان به آنهاست.برای کسب موفقیت بیشتر، مدیران این خطوط هوایی توجه زیادی به طراحی این خبرنامه کرده و زمانی را به آن اختصاص دادند.این ایمیل بسیار مرتب و مینیمال پیام را به وضوح به مخاطب انتقال داده و در عین حال به چشم خواننده جذاب و رضایت بخش مینماید.Kate Spade خبر از فروش فوق العاده محصولاتش میدهدهمه ما میدانیم که این روزها طرح فروش فوق العاده محصولات چگونه پیش میرود. ابتدا شما پیشنهاد تخفیف ۱۰ درصدی، سپس ۲۰ درصدی دریافت میکنید و خدا میداند که در ادامه آنها ممکن است هرگز دست از این روند کاهش قیمت خود برندارند.فقط کافی است صبر کنید و ببینید.جهت تبلیغ فروش فوق العاده خود، این شرکت فروشنده پوشاک و جواهرات تصمیم گرفت تا در قالب این کمپین بازاریابی ایمیلی مشترکان را وادار به خرید فوری از خود کند.با آگاهی دادن به شما که بهتر از این حراجی در جهان وجود ندارد، این شرکت صادقانه با تحریک مخاطبان میخواهد بازدید از فروشگاه آنلاین خود را سرعت بخشد.اگر کمپینی متناسب با کسب و کار شماست، فقط کافیست طبق الگوهای موجود، خبرنامه تخفیف خود را تنظیم کنید و سپس آن را رایگان برای افراد حاضر در لیست ایمیلها و تماسهای خود بفرستید.www.moosend.com
خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد