ام بی ای نیوز: آژانس تبلیغاتی «HOY BUE» با همکاری یک گروه تولید کننده مبلمان منزل به نام «آتما» بیلبوردی جدید موسوم به «بیلبورد تستر» تعاملی را راه اندازی کردند که امکان شناسایی اولیه کووید-۱۹ را در میان افراد به وجود می آورد. این سری بیلبوردها در مراکز خرید اصلی آرژانتین نصب شدند. در ظاهر این بیلبورد ساده به نظر میرسد اما واقعیت این است که با نزدیک شدن به بیلبورد، پوستر عطر آن چیزی را منتشر میکنند که تصویرش بر روی آن کار شده است (نان تست تازه، قهوه، آب پرتقال و غیره). در ادامه توصیه وزارت بهداشت این است که افراد اگر احساس کردند بوی آن را متوجه نمیشوند، باید بلافاصله از طریق واتساپ با مقامات و کارمندان سازمان تماس بگیرند.
کمتر از یک دقیقه