خبر

بیک با حضور ستاره‌های موسیقی پاپ زنده می‌شود

همکاری با اسنوپ داگ و نامزد جایزه گرمی، چارلی پوس، در قالب کمپین تبلیغاتی «هر طرف، یک رنگ»، کاری کرده تا بیک بار دیگر به تبلیغ خودکار‌های چهار رنگ خود بپردازد.

همزمان با شروع فصل بازگشت به مدرسه کمپین تبلیغاتی فوق کلید خورده است. به گفته گونزالو بیچ، مدیر عامل بیک، تجهیز دانش آموزان و معلمان به ابزار‌هایی که حس کمجکاوی و خلاقیت را درونشان زنده و به تصویرسازی آینده ای روشن تر کمک می‌کند، تنها بخشی از تعهد بین‌المللی بیک به آموزش و علم آموزی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا