خبر

بیک برای همه

 برندی با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت، در رقابت با غول های فعال در صنعت خودکار برای حضور دائمی خود تلاش می کند. بیک از طریق کمپینی با شعار “صنایع مختلف، جوهر یکسان” این نکته را به یاد کاربران خودکار بیک می آورد که صرف نظر از حوزه کاری آن ها، هنر های تجسمی، ادبیات و صنایع علمی، بیک برای همه مناسب و متعلق به عموم مردم جهان است. این کمپین در ادامه از تجربه نوشتن در شرایطی حمایت می کند که حس خوبی نسبت به تراوشات ذهنی خود نداریم و آن ها را یک سری چرندیات می نامیم. کمپین در راستای استفاده از عناصر بصری و تجسمی نه فقط برای تحریک مردم به نوشتن بیشتر بلکه همچنین یادآوری این تجربه منحصر به فرد، جدا از انواع مشاغل مختلف، به همه مردم جهان برگزار می شود.
دست اندرکاران
مدرسه تبلیغات: موسسه هنر و علوم دیجیتال Open Window، منطقه “Centurion”، آفریقای جنوبی
مدیر خلاقیت/ مدیر هنری/ نویسنده/ تصویرگر: اورتون موجینجا

www.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا