آمیختگی هنر با صنعت تبلیغات برکسی پوشیده نیست و کارهای تبلیغاتی که درراستای بکارگیری حس زیبایی شناسی بودهاند، همواره توانسته با مخاطبان بهتر و عمیقتر ارتباط برقرار کند. گروه dnaunion نیز بر نقش قدرتمند هنر در تبلیغات و بازاریابی تاکید دارد. تاکیدی که منجر به خلق ایدهای شده که در قالب کمپینی اجرایی خواهد شد. ایدهای که گروه برای اجرای آن از همراهی هنرمندان بهرهمند میشود. همراهی هنرمندان در طول سالهای مختلف در قالب اجرای طرحهای مناسبتی خاص برای گروه است. طرحهایی که در اجرای آن ها سبک و ایده اصلی هنرمند در نظر گرفته شده و گروه تنها سفارش دهنده آن است.
شروع اجرای این ایده، با سال نو خورشیدی مصادف شد و نخستین طرح به مناسبت تبریک آغاز سال نو طراحی و برای دایره مشتریان و مخاطبان ارسال شد. هنرمندی که برای طراحی کارهای سال ۱۳۹۸ با گروه همکاری داشته است “مهدی میرباقری” است. در ادامه طرحهای مناسبتی دیگری از رسانههای مختلف گروه منتشر خواهد شد. گروه dnaunion به زودی از ایدهی خود با شرح بیشتری سخن گفته و از آن رونمایی خواهد کرد.