
ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده میکنید.
معرفی گروه محصولات سبزیجات پمینا با کمپین «لذت بیدردسر»
پمینا با کمپین «لذت بیدردسر»، گروه محصولات سبزیجات خود را به مخاطبان پرمشغله و طرفدار آشپزی آسان معرفی کرد.
بازگشت شیلا به فضای تبلیغات با کمپینی نوستالژیک/اشتها وارد میشود!
رستورانهای زنجیرهای شیلا با یک کمپین تبلیغاتی متفاوت و نوستالژیک، بازگشتی پرقدرت را به فضای تبلیغات تجربه کرده است؛ کمپینی که با شعار «اشتها وارد میشود!» و اشارهای طنزآمیز به فیلم محبوب بروسلی به نام «اژدها وارد میشود»، در تلاش است تا توجه دهه پنجاهیها و شصتیها را به خود جلب کند؛ فیلمی خاطرهانگیز که البته نامش به گوش نسلهای تازه هم آشناست.
رونمایی از برند و معرفی هویت بصری جدید همراه اول
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور دوشنبه شب (۶ اسفند ۱۴۰۳) در مراسمی ویژه با حضور مدیران بخش خصوصی، فعالان اکوسیستم دیجیتال، مقامات عالی رتبه کشوری، تأثیرگذاران و اصحاب رسانه، از برند جدید خود رونمایی کرد.
استقبال تکنولایف از نوروز با کمپین محیطی شاعرانه/فروشگاه آنلاینِ همهکاره!
«دیدن صدای یارت کار ماست»؛ «به دست آوردن دل یارت کار ماست»؛ «رختِ نو به تن کردن خانهات، کار ماست»؛ این پیامهای شاعرانه، بخشی از کمپین محیطیای است که تکنولایف با آن به استقبال نوروز رفته تا مشتریان را در آستانهی عید، به خرید آنلاین لوازم خانگی از تکنولایف ترغیب کند.
گردهمایی «ارتقاء جایگاه مارکتینگ در کسب وکارها» برگزار شد
بازاریابی میکرو اینفلوئنسری: استراتژی هوشمندانه و مقرون به صرفه برای برندها
میکرو اینفلوئنسر همان اینفلوئنسری است که فقط بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار فالوئر دارد. مزیت همکاری با آنها این است که با وجود برخورداری از مخاطبانی وفادار و بسیار پیگیر، استخدامشان مقرون به صرفه تر از اینفلوئنسرهای معروف و بینالمللی خواهد بود.
مبیننت ۱۶ سالگی خود را جشن گرفت
به مناسبت شانزدهمین سالگرد راهاندازی اولین سرویس اینترنت ثابت بیسیم کشور توسط شرکت ارتباطات مبیننت، مراسمی برگزار شد و در خلال آن، از دستاوردها، محصولات و سرویسهای جدید مبیننت در سال گذشته رونمایی شد.
کارمندان کوکا کولا به جای نوشابه شیر میخورند
به محض ورود به دفتر کوکا کولا در شیکاگو، متوجه میشویم که به جای لوگوی این غول صنعت نوشابه سازی اغلب اوقات تصویر سر یک گاو جلب توجه میکند.
رویداد «داستانِ دَستان» پاکشوما/رونمایی از هویت جدید پاکشوما
در رویداد «داستانِ دَستان» از هویت بصری جدید برند پاکشوما رونمایی شد و مسیر پنجاهساله این برند روایت گردید.
نگاهی به فعالیتهای اخیر شرکت مادیران /در گفتگو با امیرحسین مرتضاییان مدیرعامل صنایع الکترونیک مادیران
در گفتگویی با امیرحسین مرتضاییان مدیرعامل صنایع الکترونیک مادیران به بررسی اقدامات اخیر این شرکت پرداختهایم. در این بررسی نگاهی به ورود صنایع الکترونیک مادیران به بورس و چشم انداز مادیران در سال ۱۴۰۴ پرداختهاید.