گزارش

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

«شوالیه تاریکی»؛ تلویزیون OLED جی‌پلاس معرفی شد

در دنیای تبلیغات، برخی کمپین‌ها تنها برای اطلاع‌رسانی در رابطه با یک محصول طراحی می‌شوند، اما برخی دیگر به یک جریان رسانه‌ای و برندسازی عمیق تبدیل می‌شوند. جی‌پلاس با کمپین «شوالیه تاریکی» دقیقاً همین مسیر را طی کرد.

مدیریت کسب و کار زیر سایه‌ی تورم

شرایط اقتصادی فعلی، برای رهبران کسب و کار هولناک و چالش‌برانگیز است. ترکیب تورم و بی‌ثباتی‌های سیاسی می‌تواند هر کسب و کاری را به تعطیلی بکشاند. ولی باید در نظر داشت که تورم و بی‌ثباتی سیاسی موانع جدیدی نیستند و همیشه کم و بیش وجود داشته‌اند.

آیکیا: هیچ چیز در خانه مثل قبل نخواهد شد

آژانس خلاقیت «این همان آزادیست» با هدف سر زبان انداختن اسم آیکیا به عنوان یک برند محبوب و دوست داشتنی نزد خانواده‌های بچه دار در خاورمیانه و کمک به رشد خلاقیت و بازی بیشتر و بهتر کودکان در محیط خانه کمپین تبلیغاتی جدید برند را راه اندازی کرده است.

تعرفه معکوس، ترفند کانادا در برابر آمریکا

کمپین «تعرفه معکوس» در پاسخ به تصمیم آمریکا مبنی بر تعیین تعرفه بیست و پنج درصدی بر روی کالا‌های کانادایی راه اندازی شده است.

کمپین ۳۶۰ جدید ازکی با شعار «خرید به صرفه بیمه»

کارگزاری ازکی به‌عنوان لیدر صنعت اینشورتک در ایران، کمپین۳۶۰ جدید خود را با شعار «خرید به صرفه بیمه» آغاز کرده است. ازکی با ارائه پلتفرمی پیشرفته و کاربرپسند به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا بیمه‌های مختلف را از لحاظ قیمت، پوشش‌ها و شرایط مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

اتاق پرو هوشمند و توجه به تفاوت‌های فرهنگی: رمز بقای لیوایز

لیوایز، فراتر از یک برند در صنعت مد، به نمادی فرهنگی تبدیل شده است. این شرکت در سال‌های اخیر با اقدامی نوآورانه و جسورانه، مفهوم جدیدی از خرده‌فروشی را ارائه داده است.

هوم سنتر و کارآگاه‌بازی سر میز افطار

هوم سنتر، برند محبوب مبلمان و دکوراسیون منزل با کمپینی خاص به استقبال رمضان رفت. این کمپین مجموعه‌ای از آگهی‌های هیجان‌انگیز و طنزآمیز را شامل می‌شود.

تغییر چیدمان خرده‌فروشی‌های کانادا در پی جنگ تعرفه‌ای آمریکا

اعمال تعرفه‌های ۲۵درصدی بر کالاهای کانادایی توسط دولت آمریکا، سر و شکل فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در کانادا عوض کرد.

اولین « Iran CMO Annual Report» منتشر شد!

اولین «Iran CMO Annual Report» با تمرکز بر اندازه بازار و هزینه‌کرد ارتباطات بازاریابی در سال ۱۴۰۳ که با همکاری شرکت emrc و mbaNEWS تهیه شده، بر پایه مطالعات عمیق و مشارکت گسترده صاحبان رسانه و عرضه‌کنندگان خدمات، شرکت‌های مشاوره و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف شکل گرفته است.

بیست‌ویکمین فیناپ برگزار شد/ سواد مالی و سرمایه‌گذاری هوشمند در مسیر تحول اقتصاد دیجیتال

بیست‌ویکمین رویداد فیناپ با موضوع سواد مالی (Money Matters) در تاریخ ۹ اسفندماه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از برترین فعالان فین‌تک، متخصصان اقتصادی و مدیران بانکی، به بررسی چالش‌های سواد مالی، تأثیر فناوری بر دانش اقتصادی و راهکارهای مدیریت سرمایه و ریسک پرداخت. این رویداد، بار دیگر اهمیت سرمایه‌گذاری آگاهانه و تصمیم‌گیری مالی هوشمندانه را برجسته کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا