
ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده میکنید.
نشست خبری معرفی تارا و کمپین «کیف جادویی» برگزار شد
نشست خبری معرفی تارا و کمپین «کیف جادویی» با حضور تیم توسعه کسبوکار و بازاریابی این مجموعه برگزار شد. در این نشست، مدیران تارا ضمن تشریح اهداف کمپین «کیف جادویی»، از تمرکز تارا بر گسترش کیف پول و افزایش تعامل با کاربران و پذیرندگان خبر دادند؛ مسیری که با هدف ارتقای رفاه عمومی و تحول تجربه خرید طراحی شده است.
گام جدید داروسازی دکتر عبیدی در مدیریت ریفلاکس و عفونت هلیکوباکترپیلوری
داروسازی دکتر عبیدی روز جمعه ۲۶ اردیبهشت از داروی جدید کنترلکننده اسید معده «فورایز»(Phorize) رونمایی کرد. این مراسم با حضور مهندس نیما برارجانیان مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه کوبل و پزشکان در خانه همایش فرشته برگزار شد. فورایز با نام ژنریک ونوپـرازان(Vonoprazan) همگام با آخرین راهکارهای دارویی مهارکننده ترشح اسید معده در جهان پس از ژاپن و آمریکا در دسترس بیماران کشور قرار گرفته است.
گروه سحر در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۴
در سی و دومین نمایشگاه بینالمللی ایران آگروفود ۱۴۰۴ که از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد، صدها شرکت معتبر داخلی و خارجی جدیدترین توانمندیها و نوآوریهای خود را در حوزه صنایع کشاورزی و غذایی به نمایش گذاشتند.
رامک در نمایشگاه آگروفود ۱۴۰۴
در سی و دومین دوره نمایشگاه بینالمللی ایران آگروفود ۱۴۰۴ که از ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد، بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنایع کشاورزی، غذایی، بستهبندی و فناوریهای مرتبط را به نمایش گذاشتند.
نگاهی به نمایشگاه اگروفود ۱۴۰۴
سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۴ در حال برگزاری است.
مراسم رونمایی از کتاب «سرویس اشتراکی کالاهای مصرفی» با حمایت اسنپمارکت
مراسم رونمایی از کتاب «سرویس اشتراکی کالاهای مصرفی» با حضور جمعی از مترجمان کتاب، فعالان صنعت خردهفروشی و FMCG، خبرنگاران حوزه کسبوکار و اعضای تیم اسنپمارکت در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
چگونه شرکتها با تبدیل مشتریان به «سفیران نوعدوستی» میتوانند رفتارهای پایدار را افزایش دهند
در سالهای اخیر، بسیاری از برندهای فعال در حوزه محیطزیست تلاش کردهاند با طراحی برنامههای سفیر برند، مشتریان را به مشارکت در رفتارهای پایدار تشویق کنند.
سمفونی برندها پارتنرشیپ/ از هزینهسازی تا معناآفرینی در برندینگ معاصر
در دنیای امروز، مخاطبان از تبلیغاتی که آنها را صرفا به چشم مصرفکننده و خریدار میبینند خسته شدهاند. دیگر کسی مشتاق شنیدن یکسویه پیامهایی نیست که در آن برند، تنها گوینده است و مخاطب، تنها گوشدهنده. مخاطب امروزی دنبال تجربه است؛ تجربهای که بتواند در آن احساس تعلق کند. جایی که هویت شخصیاش بازتاب داده شود یا دستکم چیزی به آن افزوده گردد.
نگاهی به بازار آرد در زمستان ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳: صعود و نزول برندها
براساس دادههای ارائه شده توسط شرکت emrc در این پست نگاهی به وضعیت بازار آرد در زمستان ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ خواهیم داشت. براساس این دادهها محبوب ترین برندها در زمستان ۱۴۰۲؛ زرماکارون، رشد، گلستان و زمستان ۱۴۰۳؛ رشد، گلها، زرماکارون بودهاند.
خامه شیره انگور؛ ترکیبی از طعم سنتی در پگاه اراک
شرکت پگاه اراک از محصولی تازه با عنوان «خامه شیره انگور» رونمایی کرده است؛ ترکیبی از شیر تازه و شیره انگور که برگرفته از خوراکیهای اصیل و انرژیزای منطقه اراک است.