خبر

تبلیغات و مارکتینگ در هفته‌ای که گذشت

ام بی ای نیوز؛ در هفته گذشته اخبار و مطالب متنوعی را از حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ منتشر کرد. لینک برخی از پربازدیدترین اخبار را مشاهده می‌کنید.

چهره جدید بیلبوردهای شهر با رخ نمایی از موسو گرند-خان

پاییز ۱۴۰۳، خیابان‌های تهران با بیلبوردهای صنایع خودروسازی ایلیا رنگین شده است. کمپین “نهایت ماجراجویی” با محوریت ورود موسو گرند-خان به بازار ایران آغاز شده است و به نظر می‌رسد اکران این بیلبوردها نوید ورود موسو گرند- خان به بازار را می‌دهد.

رونمایی از فاز عملیاتی «ریال دیجیتال» در بانک آینده

بانک آینده در راستای پروژه «ریال دیجیتال» بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با استفاده از اپلیکیشن «آبانک» وارد فاز عملیاتی این پروژه شده است. مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا، در مراسم رونمایی از این محصول ، به «ریال دیجیتال» به‌عنوان یکی از به‌روزترین پروژه‌های بانک مرکزی اشاره کرد و نقش بانک آینده را در توسعه آن، حیاتی خواند.

بلوبانک روزانه ۹۰۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد/ کمپین «هر ۳ میلیون، یک شانس» آغاز شد

پاییز بلوبانک، با کمپین جدیدی آغاز شده است. این بار، این نئوبانک محبوب قرار است در قالب کمپین «هر ۳ میلیون، یک شانس» به ۳۰ کاربر ۳۰ میلیون تومان جایزه بدهد. در واقع، بلو از امروز، روزانه ۹۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی را به شکل تصادفی بین ۳۰ کاربر خود توزیع می‌کند.

به بهانه رونمایی از هُویتِ جدیدِ بصری و بسته بندی سی گُل/ تولدی دِگر

از بهار امسال، به تدریج محصولات سی گُل با هویت و بسته بندی جدید به بازار معرفی شدند. استقبال از تغییرات، برای لابراتوار دکتر اخوی دلگرم کننده است و بیش از بیش آنها را به تمرکز مطالعات با محوریت، نیازهایِ روز مصرف کنندگان ترغیب می‌کند.

طرفداران ردبول و تجربه فرمول یک

زین پس طرفداران ردبول می‌توانند از یک شبیه ساز فرمول یک، صد و سی وشش هزار دلاری استفاده و رانندگی در این مسابقات مهم را تجربه کنند.

گروه صنعتی ایران روور خودروساز می‌‎شود

گروه صنعتی ایران روور که به تازگی واردات خودرو های اشکودا و نیسان را به کشورمان، آغاز کرده، تصمیم دارد تولید خودرو را نیز آغاز کند.

O2O گروه گلرنگ در حال توسعه بیشتر

همکاری مشترک میان اوزون به عنوان بستر O2O گلرنگ، فروشگاه‌های افق کوروش به عنوان سمت آفلاین و تپسی‌فود به عنوان سمت آنلاین، کلید خورد.

وسایل جمع و جور کنوود از فاجعه لحظه‌ای شاد می‌سازند

کنوود با همکاری آژانس تبلیغاتی «M&C Saatchi» از یک کمپین اجتماعی جدید پرده برداشته و در قالب آن، از کلکسیون وسایل منزل جمع و جور رونمایی کرد.

تلویزیون‌های هوشمند ال جی در حالت استندبای تبلیغات نشان می‌دهند

به تازگی دلیلی دیگر مطرح شده که چرا باید هنگامی که تلویزیون تماشا نمی‌کنید، آن را خاموش کنید.

سفورا، تیمبرلند و میبیلین، برترین تبلیغ کنندگان صنعت مد و زیبایی

صنعت مد و زیبایی امسال سرشار از خلاقیت بوده زیرا برند‌ها با راه اندازی یک سری کمپین‌های تبلیغاتی درخشان و ممتاز در سطوح مختلف با مصرف کنندگان ارتباط می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا