خبر

تعطیلات در مقاصد قلابی

مردم ایتالیا بر این باورند که اینترنت برای کشف دنیا کافیست. این باور باعث شده تا سالانه حدود دو میلیون ایتالیایی عکس های جعلی و ساختگی از تعطیلات خود در صفحات مجازی­شان منتشر کنند.

آژانس هواپیمایی Lufthansa در اقدامی جالب، برای اولین بار نمایشگاهی عکس از مکان هایی که اصلا وجود خارجی ندارند در یکی از گالری های معتبر ایتالیا برپا کرد. عنوان این نمایشگاه” مکان های ناشناخته” بود. بازدیدکنندگان با ورود به نمایشگاه با این جمله مواجه میشدند :” آیا تا به حال اولین کسی بوده ­اید که مکانی جدید را کشف کرده است؟”

مخاطبین با دیدن این عکس ها به وجد می­ آمدند و همگی بر این باور بودند که اینها مکان­ هایی در دنیا هستند که هنوز عده زیادی به آن­ها سفر نکرده اند چرا که تا به حال تصاویر آنها را در فضای مجازی دیده نشده بود؛ در حالی که همه عکس ­ها ساختگی و ترکیب شده از چندین مکان در نقاط مختلف دنیا بودند! این نمایشگاه بازخوردهای قابل توجهی را به همراه داشت؛ بیش از سه هزار نفر بازدیدکننده در روز و دو میلیون بازدیدکننده مجازی و حدود ۳۵ میلیون بازدیدکننده در مجموع.

آژانس هواپیمایی Lufthansa با برپایی این نمایشگاه قصد در رساندن پیامی بیش از یک نمایشگاه عکس را به مخاطبان داشت؛ کشف دنیا از پشت یک صفحه نمایش کافی نیست، باید خانه را ترک کنید و سفر کنید. در دنیایی که هر چیز و هر کسی میتواند شما را فریب دهد، تنها یک سند معتبر وجود دارد؛ تجربه.

اینترنت یک مکان دیدنی نیست؛ بیشتر سفر کنید!

www.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا