خبر

تغییرنام Caltex به افتخار فوتبالیست مشهور

ام بی ای نیوز: جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ زمینه را برای انعطاف پذیری برند‌ها و تلاش برای بازاریابی چریکی فراهم کرد. این اتفاق در کشور میزبان یعنی روسیه رخ داد اما دیگر کشور‌های جهان نیز این فرصت را غنیمت شمردند.شرکت گاز استرالیا موسوم به «Caltex Australia» با هدف تجلیل از یکی از محبوب ترین فوتبالیست‌های این کشور، تیم کیهیل، دست به بازاریابی چریکی زد. از ماه مه تا ژوئن ۲۰۱۸، پنج پمپ بنزین در سرتاسر کشور طی فرایند برندینگ مجدد نام برند خود را به «CahilTex» تغییر دادند. با وجود جذابیت فراوان نهفته در این اقدام تبلیغاتی، برخی افراد ادعا کردند که دلیل این برندینگ مجدد تنها انتخاب کیهیل با سی و هشت سال سن برای حضور در جام جهانی در قالب تیم ملی فوتبال استرالیا بود. این در حالی است که همگان از عملکرد ضعیفش در زمین مسابقه شکایت داشتند.برندینگ مجدد می‌تواند جالب و جذاب باشد اماحتی کوچک‌ترین اشتباه در محاسبات خطر بروز واکنشی منفی را در پی خواهد داشت. هشیارانه پیش بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا