کمپین جدید اوبر، محصول آژانس تبلیغاتی «Mother»، یک سری پیام های تقدیر آمیز برای بیمارستان ها میفرستد.
اوبر در چارچوب یک کمپین جدید ضمن تشکر از کارمندان سازمان جهانی بهداشت و خط مقدم کادر درمان، امکان حمل و نقل رایگان با خودرو های این شرکت را برایشان فراهم و یک سری غذای مجانی را میانشان توزیع میکند.
کمپین #GratefulUK اولین اقدام Mother برای این سرویس تاکسیرانی به شمار میرود که در پی موفقیت کسب و کار تبلیغات «Uber Eats» در سال ۲۰۱۹، اختیارات خود در قبال شرکت را افزایش داده است.
در کنار حمل و نقل و وعده های غذایی رایگان، اوبر پیام های تقدیر آمیز مردم را برای کارمندان جهانی بهداشت و کادر درمان میفرستد. این برند از عموم مردم خواست که برای کارکنان بخش بهداشت و درمان که امسال تحت فشار ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار گرفته اند، نقاشی، نامه عاشقانه و شعر ارسال کنند.
این قبیل پیام های عاشقانه در قالب آگهی های تبلیغاتی، خارج از خانه، در مطبوعات، در دنیای اینترنت و بر روی دیوار بیمارستان ها به نمایش در خواهند آمد. بیمارستان ها بیش از بقیه تحت تاثیر بحران کووید-۱۹ قرار گرفته اند.
اوبر همچنین از مردم می خواهد که پیام های تشکر آمیز خود را با استفاده از هشتگ #GratefulUK در اینستاگرام یا توییتر با دیگران به اشتراک بگذارند تا به گسترش ابزار عشق و علاقه به کادر پزشکی در ایام کریسمس کمک کنند.