خبر

تلویزیون‌های هوشمند ال جی در حالت استندبای تبلیغات نشان می‌دهند

به تازگی دلیلی دیگر مطرح شده که چرا باید هنگامی که تلویزیون تماشا نمی‌کنید، آن را خاموش کنید.

تلویزیون‌های هوشمند ال جی قبل از این که صفحه نمایش معمولی وارد حالت استندبای شود، شروع به تبلیغات تمام صفحه می‌کنند. این نوع تبلیغات اوایل ماه جاری میلادی در تلویزیون‌های هوشمند ال جی، از جمله OLEDهای مدل جدید مانند G4، پخش و همزمان با آن، در صفحه اصلی ال جی، فروشگاه محتوا و کانال‌های مختلف برند در رسانه‌های اجتماعی ظاهر می‌شوند.

این قبیل آگهی‌های‌ تبلیغاتی نه تنها به تبلیغ محصولات ال جی پرداخته بلکه محصولات اشخاص ثالثی را نیز تبلیغ می‌کند که ممکن است مستقیما با تلویزیون یا ابزار‌های سرگرمی ارتباطی نداشته باشند. آزمایشات انجام شده نشان از تاثیر بالای این نوع تبلیغات بر روی مخاطب داشته و فرصتی ارزشمند برای برند‌ها فراهم می‌کند تا در معرض دید افراد در خانه‌ها و اماکن خصوصی قرار گیرند.

امروزه عادات تماشای تلویزیون به طور قابل توجهی تغییر کرده اند. در حال حاضر، ۹۳ درصد از بینندگان هنگام تماشای تلویزیون، درگیر فعالیت‌هایی مانند تبادل پیام، خرید، مرور رسانه‌های اجتماعی یا بازی با موبایل خود هستند.

با این وجود می‌توان با کلیک بر روی گزینه «تنظیمات اضافی» در منوی تنظیمات تلویزیون و غیر فعال کردن دکمه «اسکرین سیور پروموشن»، جلوی پخش تبلیغات تلویزیونی در حالت استندبای را گرفت. در آینده نزدیک احتمالا شاهد ورود موج جدیدی از این نوع تلویزیون‌های هوشمند خواهیم بود.

 

www.theverge.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا