خبر

جایزه‌ای برای انتخاب بهترین پادکست‌های فارسی/ انتخاب بهترین پادکست‌های ۱۴۰۳ در «جایزه‌ی جعبه»

دومین دوره‌ی «جایزه‌ی جعبه» برای انتخاب بهترین پادکست‌های فارسی سال ۱۴۰۳ تابستان امسال برگزار خواهد شد. در این جشنواره‌ی مستقل که برای حمایت از تولیدکنندگان پادکست‌های فارسی برگزار می‌شود، پادکست‌ها در ۱۵ بخش مختلف ارزیابی و داوری می‌شوند تا درنهایت از بهترین‌ پادکست‌ها تقدیر شود. علاوه بر جوایز بخش‌های اصلی، یک جایزه به «بهترین پادکست از نگاه مخاطبان» و یک جایزه هم به «پادکست سال» از نگاه داوران «جایزه‌ی جعبه» اهدا خواهد شد.

۱۲ پادکست، منتخب اولین دوره‌ی «جایزه‌ی جعبه»

اولین دوره‌ی «جایزه‌ی جعبه» در تابستان ۱۴۰۲ با رقابت بیش از ۴۰۰ پادکست و توسط مجله‌ی فرهنگی و هنری «جعبه» برگزار شد. در مرحله‌ی نهایی اولین دوره‌ی این جایزه، هیات داوران آن، متشکل از اسماعیل باستانی (شاعر، نویسنده، مجری، برنامه‌ساز و پادکستر)، بهار کاتوزی (نویسنده و بازیگر) و امید نعمتی (خواننده، ترانه‌سرا و موزیسین) نامزدها و برگزیدگان بخش‌های مختلف «جایزه جعبه» را انتخاب و معرفی کردند. پادکست‌های «رادیو تراژدی»، «رادیو مرز»، «ساگا»، «رادیو نیست»، «لیبیدو»، «اف‌سی ۳۶۰»، «اکوتوپیا»، «ایستگاه فضایی»، «پرچم سفید»، «آلبوم»، «رادیو دیو» و «جافکری» از پادکست‌های منتخب اولین دوره‌ی «جایزه‌ی جعبه» بودند. آیین اختتامیه‌ی اولین دوره‌ی این جایزه شهریور ۱۴۰۲ در خانهی هنرمندان ایران برگزار شد.

«جعبه»، راهنمای محصولات فرهنگی و هنری

مجلهی فرهنگی و هنری «جعبه» سال ۱۳۹۹ برای معرفی و بررسی محصولات فرهنگی و هنری راه‌اندازی شده است. «جعبه» علاوه بر فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، محصولاتی درباره‌ی‌ سینما و ادبیات منتشر کرده است. «جایزه‌ی جعبه» با ابتکار و همت این گروه و به صورت کاملا مستقل و مردمی برای انتخاب بهترین پادکست‌های فارسی آغاز به کار کرده و به هیچ نهاد و سازمانی وابسته نیست.

اختتامیه‌ی «جایزه‌ی جعبه»، تابستان ۱۴۰۴

آیین پایانی دومین دوره‌ی «جایزه‌ی جعبه» تابستان امسال با اعلام اسامی برترین پادکست‌های سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

جشنواره «جایزه‌ی جعبه»، رویدادی مستقل برای انتخاب بهترین پادکست‌های فارسی است. خانه مدیا به‌عنوان مجری فروش تبلیغاتی این جشنواره، افتخار دارد که در کنار تیم «جعبه» در مسیر حمایت از تولیدکنندگان پادکست فارسی همراه باشد. «خانه مدیا» مجموعه‌ای تخصصی در حوزه خرید فضای تبلیغاتی و برنامه‌ریزی رسانه‌ای است که تجربه سال‌ها تعامل با رسانه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا