گزارش

جنگ ستارگان با کوکاکولا

کوکاکولا با کمپین «کوکاکولا × جنگ ستارگان: کهکشانت را تازه کن» به داستان‌سرایی‌ فراگیر و تجربه‌هایی تعاملی که پایه‌های همکاری ۷۰ ساله‌ی دیزنی و کوکاکولا را شکل داده‌اند، تداوم بخشید. در این کمپین مجموعه‌ای از ۳۰ طرح بسته‌بندی با نمایش شخصیت‌ها و صحنه‌های محبوب جنگ ستارگان ارائه شد تا رضایت طرفداران جهانی و چندنسلیِ جنگ ستارگان جلب شود.

این قوطی‌های کلکسیونی از ماه جولای در فروشگاه‌های منتخب در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، ژاپن و منطقه‌ی آسیا-اقیانوسیه عرضه خواهند شد. کدهای QR قابل اسکن بر روی بسته‌بندی‌های نسخه‌ی محدود و تبلیغات محیطی، تجربه‌‌ی واقعیت افزوده‌ای را فعال می‌کند که در آن طرفداران می‌توانند ویدیویی از خود ضبط کنند و پیام‌هایی انگیزشی و جامعه‌محور را به سبک «پیام‌های هولوگرامی جنگ ستارگان»، با دیگران به اشتراک بگذارند.

اسلام الدسوقی، معاون ارشد جهانی استراتژی خلاق و محتوا در شرکت کوکاکولا می‌گوید: «نسل‌هاست که کوکاکولا و دیزنی متعهد به خلق لحظاتی سرشار از شادی و ارتباط انسانی هستند. این همکاری فقط برای گردهم‌آوردن نمادین دو برند نیست، بلکه جشن گرفتن قدرت طرفداری از جنگ ستارگان، علاقه‌های مشترک و نیروی نهفته در جامعه است، وقتی که یکدیگر را بالا می‌کشیم.»

این کمپین همچنین شامل یک آگهی سینمایی است که از کشف صدای وز‌وز شمشیر نوری گرفته تا تماشای ماراتن‌های فیلم و لذت بردن از یک کوکاکولای خنک و گازدار همراه با پاپ‌کورن در سالن سینما را به نمایش درمی‌آورد. محتواهای کوتاه‌تر دیجیتال نیز داستانی منحصربه‌فرد را روایت می‌کنند که برند نمادین کوکاکولا را با روایت‌گری افسانه‌ای جنگ ستارگان درهم می‌آمیزند.

میندی همیلتون، معاون ارشد بخش مشارکت‌های بازاریابی جهانی در شرکت والت دیزنی می‌گوید: «یکی از ارکان همکاری دیزنی با کوکاکولا همواره خلق کمپین‌هایی در گرامی‌داشت طرفداران بوده است. جنگ ستارگان یک نیروی فرهنگی قدرتمند در سراسر دنیاست، با میلیون‌ها طرفدار از نسل‌های مختلف که این داستان‌ها را از پرده‌ی سینما به زندگی روزمره‌شان آورده‌اند و این کمپین ویژه برای آن‌ها ساخته شده و از آن‌ها الهام گرفته است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا