خبر

حمایت کوکا کولا از زنان در فوتبال

چمن زمین‌های مسابقه در جریان جام جهانی فوتبال زنان شش بیانیه تاثیرگذار را به لطف وجود جریان هوا و با حمایت کوکا کولا، شرکت نوآوری AKQA و آژانس روابط عمومی Ogilvy PR، را به مخاطب انتقال می‌دادند.

این پیام‌های قدرتمند روایت تغییر و تحول در فوتبال زنان را جشن گرفتند. جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ به بزرگ ترین رویداد ورزشی زنان در تاریخ تبدیل شد. به این ترتیب کوکا کولا با همکاری دو کشور میزبان، یعنی استرالیا و نیوزلند، پیشرفت‌های تازه در این عرصه را نمایش داد.

هر یک از این پیام‌ها یک تصور نادرست رایج در مورد زنان فوتبالیست را مد نظر قرار داده و آن را با واقعیت موجود که نشان از قدرت و توانایی فراوان زنان دارد، مقایسه کرده است.

در قالب کمپین جدید کوکا کولا، داستان زندگی الهام بخش فوتبالیست‌هایی نظیر «الی کارپنتر» استرالیایی و «کتی بوون» نیوزلندی، با دیگران به اشتراک گذاشته شد. داستان زندگی الی روایتگر چالش‌ها و عبور از موانع موجود بر سر مسیر موفقیت در دنیای ورزش بود. این در حالی است که کتی به قدرت جادو در دنیای فوتبال باور دارد.

امسال این بازی‌ها از لحاظ تعداد تماشاچی رکورد زد.

در قالب کمپین فوق یک ویدئوی جذاب و خیره کننده به کمک یک هواپیمای بدون سرنشین فناوری پیشرفته ای را برای شکل گیری این قبیل پیام‌ها در میدان مسابقه مورد استفاده قرار می‌گیرد، به نمایش گذاشت. به کمک جریان ملایم هوا، هر دانه علف خم می‌شود تا بدون آسیب رساندن به چمن ورزشگاه، پیام‌ها تا ۴۸ ساعت بر روی زمین باقی بمانند.

کمپین تبلیغاتی کوکا کولا باور‌های قدیمی جامعه در مورد زنان ورزشکار را از بین می‌برد. در نهایت کوکا کولا میزبان اجلاسی یک روزه موسوم به «زمین بازی»، با محوریت تنوع، برابری و جهان شمولی در روز جمعه ۱۸ آگوست، با حضور افراد تاثیر در دنیای کسب و کار و عرصه تغییرات اجتماعی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا