ام بی ای نیوز: پاییز امسال ایرانسل مثل همه فصلها، قصد داشت کمپینی اختصاصی طراحی کند که در آن با حال و هوای پاییزی مخاطبان را به استفاده از خدمات و امکانات گسترده “ایرانسل من” تشویق کند. آگهی تلویزیونی بخشی از این کمپین است که توسط تیم ایده پردازی آژانس ۱۰۰۱ برندینگ طراحی و اجرا شده است. نکته مهم در این کمپین آن بود که مشتریان ایرانسل با تراکنش در “ایرانسل من” میتوانستند امتیاز کسب کرده و شانس خود را برای برنده شدن در قرعهکشی ۲۴ جایزه ۲۴ میلیونی افزایش دهند. همین امر دستمایهای شد برای تیم ایدهپردازی آژانس ۱۰۰۱ برندینگ که بتوانند آگهی با تم طنز و رقابت میان دو برادر برای افزایش امتیازات خود در ایرانسل من خلق کنند.این آگهی در میان مخاطبان و اعضای ایرانسل من بسیار محبوب شد. روند رقابت این دو برادر برای آن که بتوانند با خرید از ایرانسل من برای سایر اعضای خانواده، امتیازات خود را افزایش دهند، صحنههای طنز جذابی خلق کرد که برای مخاطب به یادماندنی بود. تصویرسازی این کمپین نیز با استفاده از اعضای همان خانواده در فضایی سورئال نشاندهنده رقابت بین این دو برادر بود.
mbanews.ir- نرگس فرجی