طبق گزارش شرکت پژوهش بازار رسانه امروز (emrc ) بازار چیپس به انواع ورقهی، مزه-دل مزه، خلالی، سوپر چیپس و چیپس ذرت دستهبندی میشود. براساس اطلاعات بدست آمده از این بازار در بهمن ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲- دوره دوماهه؛ بیشترین میزان فروش مربوط به چیپس ورقهی بوده و همچنین در میان انواع بسته بندیهای این محصول بیشترین میزان فروش حجمی در قالب بسته بندی پلاستیکی و در میان سایزهای مختلف مزه – دل مزه بیشترین میزان فروش حجمی مربوط به سایز ۷۱ تا ۱۲۰ گرم است. در ادامه اطلاعات بیشتری از بازار چیپس میخوانید.در بازار محصول چیپس حدود ۱۴ برند و ۲۳۹ کالای فعال (به معنای حضور داشتن) در بازهبهمن ۱۴۰۱ تافروردین ۱۴۰۲ به ثبت رسیده است. در دوره مورد نظر محصول چیپس در حدود ۹۸% از مغازههای تحت پوشش emrc حضور داشته است که نسبت به دو دوره پیش تغییر زیادی نداشته است. در مجموع طبق نتایج، در دوره اخیر سهم بازار حجمی برندهای برتر این محصول در زیربخشهای چیپس ورقهای، مزه- دل مزه، خلالی به ترتیب حدود ۴۷%، ۷۸% ، ۵۰% است.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد