خبر

در برابر سلامت مشتریان و پیک‌ها مسئولیم

ام بی ای نیوز: شیوع ویروس کرونا علاوه بر اینکه سلامتی افراد را تهدید می‌کند، کسب‌وکارهای مختلف را نیز تحت تأثیر قرار داده است. کسب وکارها فعال درحوزه سرویس‌دهی‌ غذا نیز از ویروس کرونا درامان نبوده‌اند و با کاهش قابل توجه‌ سفارش روبرو شده اند. در این میان سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ها نیز با تغییراتی روبرو بوده‌است.سارا احمدی مدیر روابط عمومی اسنپ فود درباره روندکاری این روزهای اسنپ فود می‌گوید: نسبت به روزهای عادی تعداد بیشتری سفارش از سوپرمارکت‌ها و سایر سرویس‌ها در اسنپ فود ثبت می‌شود. اما با توجه به عدم مراجعه افراد به محل کار و دانشگاه‌ها تعداد سفارش‌های غذا، هم ایرانی و هم فست فود کاهش پیدا کرده است. خصوصا شهرهایی که وضعیت جدی‌تری داشته و نسبت به شیوع کرونا قرمز اعلام شده‌اند.اسنپ‌فود با توجه به مشکلات اخیر، استاندارد‌های بهداشتی پیک‌های اکسپرس را ارتقا داده است. این موارد شامل: یک: تمامی پیک‌ها دستکش دریافت کرده و موظف به استفاده از آن هستند. دو: تمامی پیک‌ها ماسک دریافت کرده و موظف به استفاده ازآن هستند. سه: بیرون و داخل باکس‌های اکسپرس هر روز ضدعفونی می‌شود. چهار: سرپرست‌های اکسپرس تمامی این موارد را کنترل می‌کنند و اگر پیکی این موراد را رعایت نکند از فعالیت‌ او جلوگیری خواهد شد.مدیر روابط عمومی اسنپ فود در پایان اشاره کرد: اگر مخاطبان هم پیکی را مشاهده کردند که این موارد را رعایت نکرده است، به شماره تلفن ۹۶۶۱۲-۰۲۱، پشتیبانی اسنپ‌فود، اطلاع دهند تا از فعالیت پیک جلوگیری شود. اسنپ فود خود را در برابر سلامت مشتریان و پیک‌های اکسپرس مسئول دانسته و تمامی موارد لازم جهت حفظ بهداشت سرویس دلیوری رو به کار خواهد گرفت.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا