خبر

دست خط مهربانی نائوس به دانش آموزان رسید

ام بی ای نیوز: شرکت نائوس کمپین دست خط مهربانی را با ایده‌پردازی و اجرای شرکت ارتباط تصویر اشاره اجرا کرد. در این کمپین شرکت نائوس با اجرای ایده‌ای خلاقانه هزینه هدایای اهدایی به مناسب پاسداشت روز پزشک و داروساز را به بن خرید لوازم التحریر برای کودکان کم برخوردار مستعد تحصیل اختصاص داد. در ادامه درباره جزییات این کمپین بیشتر بخوانید.حمایت از کودکان ایده سازان کشور در کمپین دست خط مهربانیمینا وطن دوست مدیر مارکتینگ نقاط فروش و مشتری شرکت نائوس (NAOS) درباره اهداف مسئولیت اجتماعی شرکت نائوس گفت: نائوس شرکتی فرانسوی است که سه برند BIODERMA ،Esthederm و Etat Pur را زیرمجموعه خود دارد. نائوس با استفاده از دانش اکوبایولوژی سعی دارد تا از سلامت و زیبایی بشر مراقبت کند و "مراقبت در الویت" را شعار اصلی خود قرار داده است. در همین راستا، فعالیت‎های گسترده‌ای را در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام می‌دهد. یکی از پروژه‌های بزرگ نائوس احداث دهکده نائوس در یکی از مناطق محروم هند است که در زمینه بهداشت جسمی و روحی به ساکنین منطقه بخصوص نوزادان و کودکان خدمت رسانی می‌کند. آمار مرگ و میر نوزادان در این منطقه به دلیل عدم رعایت بهداشت، آب‌های آلوده و… بسیار بالاست. نائوس در این دهکده به مردم کمک می‌کند که آب خود را پاکسازی و یا کشاورزی درست داشته و بهداشت را رعایت کنند. نائوس که فعالیت گسترده‌ای درکشورمان نیز دارد، تصمیم گرفت براساس ارزش‌های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی در ایران اقدامی انجام دهد. امروز ایران در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌برد و همین موضوع باعث شده که شادی در زندگی بسیاری از هموطنانمان کم رنگ شود. نائوس وظیفه خود می‌داند که مخاطبانش را همراهی کند. کودکان قشر آسیب پذیرتری از جامعه هستند که حمایت از آن‌ها حمایت از آینده کشورمان است. همین نکته باعث شد که حوزه مسئولیت اجتماعی را به سمت کودکان سوق دهیم و تصمیم بگیریم امسال هزینه‌ی هدایای پاسداشت روز پزشک و داروساز را برای این قشر از جامعه صرف کنیم. با این کار کمکی به بهتر شدن آینده کشورمان کرده‌ایم.ارزش بالای معنوی هدایای اهداییکسری صابری مدیر پروژه کمپین از شرکت ارتباط تصویر اشاره درباره کمپین شرکت نائوس گفت: بخش مهمی از گروه مخاطبان شرکت نائوس پزشکان و داروسازان هستند. این شرکت به رسم هر ساله قصد داشت به مناسبت پاسداشت روز پزشک و داروساز هدایای را تهیه کند. باید هدیه‌ای به این گروه مخاطبان داده می‌شد که از لحاظ معنوی ارزش بالایی داشت و منجر به جلب نظر آن‌ها می‌شد. هدیه که مخاطبان با دریافت آن حس کنند که برند قدردان آن‌ها بوده است و تصویر مثبت برند در ذهن آنها تقویت شود. با توجه به سبقه‌ی برند نائوس در دنیا در حیطه مسئولیت اجتماعی و پیشنهاد اولیه‌ی برند در همین رابطه، تصمیم گرفته شد که ایده‌ی طراحی هدیه را به سمت حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت نائوس سوق دهیم.لوگوی نائوس، ایده راهکار خلاقانه را در ذهن‌مان روشن کردنغمه فلور ذبیحی مدیرخلاقیت از شرکت ارتباط تصویر اشاره درباره ایده‌پردازی هدایای روز پزشک و داروساز گفت: همزمانی ارسال هدایا با فصل بازگشت به مدرسه کودکان فرصت خوبی مهیا کرد که ایده‌ را جذاب‌تر عملیاتی کنیم. ایده‌ای که با همراهی بنیاد کودک اجرایی شد و در آن بن تهیه لوازم التحریر و مدرسه به کودکان کم برخوردار مستعد تحصیل اهدا شد. در این کمپین باید راهکار خلاقانه‌ای را برای تحت تاثیر قرار دادن پزشکان و داروسازان اجرایی می‌کردیم. راهکاری که به یاد بماند و بودجه زیادی را طلب نکند. چون نائوس قصد داشت، مبلغ هدایا را بصورت بن خرید در اختیار دانش‌آموزان مورد نظر قرار دهد. برای اجرای راهکار به دنبال المانی جذاب بودیم که به یادگار برای مخاطبان‌مان در کمپین بماند. لوگوی نائوس، ایده راهکار خلاقانه را در ذهن‌مان روشن کرد. لوگویی که فرم آن شبیه به فرفره‌هایی بود که در دوران کودکی‌مان می‌ساختیم. فرفره‌های زرد رنگی طراحی و بر سرمدادها نصب شدند. این بخش از هدیه در کنار نامه‌هایی که قرار بود پزشکان و داروسازان در آن‌ها جمله‌ای به یادگار بنویسند و برای کودکان ارسال شود، قرار گرفت. این نامه‌ها با شعار دست خط مهربانی همراه شد. این هدیه برای پزشکان و داروسازان ارسال شد که با بازخوردهای بسیار عاطفی از طرف آن‌ها همراه شد. پزشکان و داروسازان نامه‌های تاثیرگذاری را برای کودکان به رشته تحریر درآوردند که این بخش از کار نشان داد، ایده به نتیجه رسیده است. در همین راستا به یکی از شهر‌های حومه تهران رفتیم و یک روز شاد در یکی از مدارسی که کودکان کم برخوردار مستعد تحصیل در آن حضور داشتند، برگزار کردیم. در این روز با مشارکت کودکان سه فرفره بزرگ بصورت نمادین ساخته شد. دانش آموزان در این روز مشارکت بالایی داشته و از همه اتفاقات لذت بردند. همچنین نامه‌های پزشکان نیز به آن‌ها داده شد. کودکان حاضر در این مدرسه بخشی از کودکانی بودند که بن خرید کالاهای فرهنگی مدرسه را از شرکت نائوس دریافت کردند.دریافت ۲۰۰۰ نامه از پزشکان در کمپینمینا وطن دوست درباره بازخوردهای دریافتی گفت: پروژه مورد نظر به شکلی اجرا شد که پزشکان و داروسازان خودشان را در کمپین سهیم می‌دانستند. در این کمپین دو کارت برای پزشکان ارسال شد. در یکی از کارت‌ها کمپین توضیح داده شده بود و در کارت دیگری نامه‌ای از طرف پزشکان نوشته شده بود که نامه پس از امضا به دست کودکان رسید. نکته جالب ماجرا این بود، در ۸۰ درصد نامه‌های دریافتی که تعداد آن‌ها به ۲۰۰۰ عدد رسید، پزشکان نیز دست به قلم شده و جمله‌ای را برای کودکان نوشته بودند. جملاتی که حامل پیام‌های محبت آمیز و امیدبخش بود. کمپین هدف ارزشمندی را دنبال می‌کرد، هدفی که بر تیم داخلی شرکت نائوس نیز تاثیرگذاشت و حس خوبی به همه همکاران منتقل کرد.مینا وطن دوست درباره همکاری با شرکت ارتباط تصویر اشاره گفت: اشاره دارای تیمی حرفه‌ای و متعهد است که ما را در تمام طول کمپین همراهی کردند. پردازش و اجرا درست ایده باعث شد که کمپین به‌ خوبی اجرا شود. کمپینی که به ما انگیزه داد که همکاری طولانی مدتی را با اشاره داشته باشیم.ویدیو مستند از روز شاد در مدرسهآیدا شرف مسئول اجرایی پروژه، درباره ویدیوی تهیه شده از ایونت گفت: ویدیو ساخته شده مستندی است به منظور باورپذیری مخاطبان از تحقق این هدف و مسئولیت اجتماعی. ویدیوی تهیه شده در صفحه اینستاگرام شرکت نائوس منتشر شد. نائوس قصد نداشت از این حرکت استفاده تبلیغاتی کند به همین دلیل ویدیو در فضا و صفحات دیگر توسط تیم منتشر نشد. البته برخی از پزشکان بطور خودجوش ویدیو را در صفحات شخصی خود منتشر کردند که با بازخوردهای بسیاری روبرو شد.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا