خبر

دنیای بی روح با بیسکوییت بدون شیر

تبلیغات جدید شرکت تولید کننده لبنیات نیوزلندی «Anchor» به ما یادآوری می‌کند که چرا شیر ارزش جشن گرفتن را داشته و دنیای بدون شیر چه مکان غم انگیزی خواهد بود.

فرو بردن بیسکوییت در لیوان آب یا شروع روز تعطیل با یک کاسه آب و آوت میل یک نوع هتک حرمت به بیسکوییت به شمار خواهد رفت.در نهایت با توجه به نقش محوری شیر در لحظات شاد زندگی روزمره، به نظر می‌رسد که باید خدا را شکر کرد. آژانس تبلیغاتی «TBWA» نیوزلند دست به طراحی و اجرای کمپین فوق زد.

www.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا