خبر

دوشنبه سوری همراه اول

کمپین دوشنبه سوری همراه اول این روزها با بازخوردهای بسیاری از طرف مخاطبان روبرو شده است. کمپینی که چند وقتی‌ست شروع و همچنان ادامه خواهد داشت. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی از این کمپین گفتگویی را با نعیم جاوید مدیرکل محصولات و خدمات همراه اول داشته در ادامه می‌خوانید.

جاوید مدیرکل محصولات و خدمات همراه اول درباره کمپین دوشنبه سوری گفت: کمپین دوشنبه سوری از دی‌ماه امسال آغاز شده است. در این کمپین دوشنبه آخر هر ماه به تمامی مشترکین و مخاطبانمان هدایایی داده می‌شود. شروع این کمپین با اهدای بسته‌های دیتا بود اما به مرور هدایا متنوع و جذاب‌تر خواهد شد. این هدایا با تخفیفات قابل توجه‌ای به مخاطبان ارائه می‌شوند. این کمپین ادامه‌دار خواهد بود.

جاوید درباره‌ی علت انتخاب نام دوشنبه سوری برای این کمپین گفت: این کمپین براساس کانپست روزهای همراه اول طراحی شده است. هدف این کمپین نیز همراهی مخاطبان و مشترکین با همراه اول است. در واقع همراه اول با در نظر گرفتن تخفیفات درصدد برقراری ارتباط با مخاطبان است. تخفیفاتی که باعث می‌شوند، مخاطبان یک‌روز ماه را به همراه اول سری بزنند. این کمپین را می‌توان شبیه بلک فرایدی یا جمعه سیاه دانست. البته این کمپین‌ها از لحاظ معنی با یکدیگر فرق دارند اما هر دو یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند. برندهایی دیگر نیز چنین کمپین را اجرایی کرده و در یک روز خاص برخی از محصولاتشان را با تخفیفات ویژه در معرض خرید مخاطبان قرار داده‌اند.

نام انتخابی مخاطبان

در مورد نام باید بگویم: برای انتخاب دوشنبه‌سوری، نام‌های بسیاری پیشنهاد شد. نام‌هایی که پس از بررسی تعدادی از آنها انتخاب شد. پس از انتخاب نام‌ها را در گروه تحقیقاتی مطرح و از افراد نسبت به آنها پرس و جو کردیم. نام دوشنبه سوری بیشترین رای و بازخورد را دریافت و افراد حاضر در تحقیق نسبت به آن واکنش مثبتی نشان دادند. البته نزدیکی نام دوشنبه سوری با چهارشنبه سوری نسبت به انتخاب آن بی‌تاثیر نبود. افراد حاضر در گروه تحقیقاتی ترکیبی از کارشناسان و متخصصان و مخاطبان عادی بودند. همراه اول برای ارائه محصولات و یا کمپین‌های مختلف از شیوه‌های تحقیقاتی مختلفی بهره برداری می‌کند. اجرای تحقیقات به ارائه بهتر محصولات کمک بسزایی می‌کنند.

مدیرکل محصولات و خدمات همراه اول درباره استقبال مخاطبان نسبت به کمپین دوشنبه سوری گفت: استقبال نسبت به این کمپین فراتر از تصور ما بود و مخاطبان بازخورد خوبی را نسبت به هدایا از خود نشان دادند.

رسانه‌های اطلاع رسان

جاوید درباره نحوه اطلاع رسانی درباره کمپین دوشنبه سوری گفت: از رسانه‌های مختلفی جهت اطلاع رسانی استفاده شده است. در گام اول، اطلاع رسانی در پروتابل سایت همراه اول صورت می‌گیرد. بعد از این مرحله اطلاعات در صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی همراه اول منتشر می‌شوند. در این میان، چند روز قبل از شروع کمپین از طریق پیامک به مخاطبان اطلاع رسانی صورت گرفته است. علاوه براین موارد؛ از زیرنویس و آرم آگهی تلویزیونی نیز برای کمپین استفاده شده است. همراه اول در حوزه تلکام برای اولین بار است که کانسپتی مانند این کمپین را اجرا می‌کند.

جاوید درباره ادامه‌ی فعالیت کمپین گفت: هدفمان در آینده جذاب‌تر کردن روز اجرای کمپین است. در روزهای ابتدایی کمپین؛ محصولاتی که با استقبال بیشتری از طرف مخاطبان روبرو می‌شوند، ارائه شد محصولاتی که گروه مخاطبان بیشتری نیز از آنها استفاده می‌کنند. در ادامه برای مخاطبان محصولاتی را ارائه خواهیم کرد که آنها را سوپرایز خواهند کرد. محصولاتی که ارائه آنها بسیار جذاب است. نکته جذاب این است که قبل از روز دوشنبه آخر ماه نسبت به محصولات اطلاع رسانی نخواهد شد و مخاطبان پس از مراجعه به سایت غافل‌گیر می‌شوند.

جاوید در پایان افزود: بخشی از مخاطبان این کمپین کسانی هستند که جزء مشترکینکاربر اینترنت همراه اول نبودند و با حضور در این کمپین می‌توانند تجربه‌ی جدیدی را با همراه اول داشته باشند. جالب توجه است که بسیاری از افراد با حضور در این کمپین با کیفیت محصولات همراه اول آشنا شوند. مصرف کنندگان بسیاری که مخاطبان همراه اول نبودند، در مدت اجرای کمپین از آن استقبال کرده‌اند. مخاطبانی که پس از بررسی متوجه شدیم، همچنان همراهی کرده و با همراه اول مانده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا