خبر

دومینو، بستنی کاپلز روانه بازار کرد

دومینو بستنی جدید خود را با عنوان « کاپلز» روانه بازار کرد؛ محصولی که با شعار «عشق را دنبال کن» به‌صورت دوعددی طراحی شده تا حس اشتراک، دوستی و صمیمیت را به تجربه‌ای شیرین تبدیل کند.

در معرفی این بستنی آمده است: «بستنی مال تابستان است، اما عشق مال پاییز.» دومینو هدف از تولید این محصول را ایجاد لحظه‌های مشترک میان دوستان و خانواده‌ها عنوان کرده و از مخاطبان خواسته تا حس خوب خود را با عکس و تجربه این بستنی به اشتراک بگذارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا