خبر

دی اچ ال: با یک کلیک با ما همراه باشید

ام بی ای نیوز: دی اچ ال آلمان، پیشرو ترین شرکت پستی و لجستیک در جهان، یک کمپین تبلیغاتی بین‌المللی را در راستای تقویت جایگاه خود به عنوان پرچمدار تجارت الکترونیک راه اندازی می‌کند. پیشرو ترین ارائه دهنده خدمات لجستیک بین‌المللی در دنیا نه تنها به عرضه سرویس‌های قابل اعتماد در صنعت رو به رشد تجارت الکترونیک می‌پردازد بلکه در زمینه موفقیت در عرصه کسب و کار نیز به طور آنلاین از شرکت‌ها پشتیبانی خواهد کرد. تجارت الکترونیک در دهه‌های اخیر به شکلی فزاینده توسعه یافته و به یک قلمرو بزرگ و مهم در زمینه رشد اقتصادی تبدیل شده است. شیوع کرونا بر سرعت پیشرفت تجارت الکترونیک افزوده و شرکت‌ها در ابعاد و شکل‌های مختلف چاره کار را در آن دیدند که خود را با رشد روزافزون تقاضای دیجیتال وفق دهند. دی اچ ال به مشتریان کمک می‌کند تا با کلیک‌ها همگام و همراه شوند. تجارت الکترونیک نه تنها بخشی از استراتژی کسب و کار شرکت به شمار می‌رود بلکه از همه مهم تر، به یک عامل اصلی رشد تجارت جهانی نیز تبدیل شده است. سرویس «دی اچ ال اکسپرس» با سرعت بالا در بیش از ۲۲۰ کشور جهان فعال بوده و در عین حال راجع به حضور آنلاین نیز به شرکت‌ها مشاوره می‌دهد. برای مثال این شرکت با بررسی سلامت سایت، در صدد آن است تا حضور آنلاین را پر رنگ تر از قبل کند.دی اچ ال اخیرا در مقاله ای با عنوان «راهنمای اساسی تجارت B2B» چنین می‌گوید: «سنت از میان رفته و فناوری دیجیتال جای آن را گرفته است.» این مقاله به شرح مزایا و فرصت‌های رو به رشدی می‌پردازد که تجارت الکترونیک برای افزایش میزان فروش در مدل‌های کسب و کار B2B پیش پای شرکت‌ها خواهد گذاشت. کمپین شامل یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی با ساختاری غیر معمول می‌شود که در ترکیب با صدای منحصر به فرد بازیگر بریتانیایی، تام هولاندر، به یک نوع جذابیت بصری خاص دست یافت. تام هولاندر به خاطر بازی در سریال «دزدان دریایی کارائیب» نزد همگان شهرت فراوانی دارد. این صدا در حاشیه آگهی تبلیغاتی توضیح می‌دهد که تجارت الکترونیک چگونه در چند سال گذشته به سرعت رشد کرده است. داستان آگهی تبلیغاتی تلویزیونی از سیدنی در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی شروع شده و ماجرای خرید آنلاین را بازگو می‌‌کند. روز‌های اول ارائه تدارکات، پیگیری امور و برآوردن تقاضا آسان بود اما حالا دیگر بر حجم خرید‌های اینترنتی افزوده شده و تقریبا این امر در همه جا رواج یافته است. پیام کمپین این است که در اچ ال می‌تواند به کسب و کار‌ها در مقابله با تقاضای بالا و پیگیری «کلیک‌ها» کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا