گزارش

رفتار خرید سوپرمارکتی در روزهای سخت؛ گزارشی از تغییرات خرید کاربران اسنپ‌مارکت

در روزهایی که جامعه با شرایط سخت‌تری مواجه است، عادت‌های روزمره معنا و مفهوم تازه‌ای پیدا می‌کنند. بر همین اساس، سبد خرید سوپرمارکتی که در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد، می‌تواند بازتابی از اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم باشد.

اسنپ‌مارکت با تحلیل رفتار خرید کاربران خود در روزهای گذشته، به داده‌هایی دست یافته که صرفاً یک آمار نبوده، بلکه نشان‌دهنده روندهای معنادار در نیازها و ترجیحات مشتریان است. این اطلاعات به این پلتفرم کمک کرده تا مسیر تأمین کالاها را هدفمندتر و دقیق‌تر دنبال کند و در عین حال، به مسئولیت اجتماعی خود فراتر از فروش صرف نیز توجه داشته باشد.

در اسلایدهای منتشرشده در این گزارش، بخشی از تغییرات رفتاری کاربران در خریدهای سوپرمارکتی به نمایش گذاشته شده است.

برای مطالعه به لینک مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا