در فصل گذشته فوتبال، باشگاه فوتبال «RC Lens» با همکاری انجمن «Players for Society» تصمیم گرفت تا برای افزایش آگاهی در مورد نیاز به اهداء خون اقدام کند. شعار باشگاه یعنی «خون و طلا» این سرنوشت را برای آن رقم میزد. مشارکت با آژانس خلاقیت «Sid Lee» پاریس منجر به گسترش ابعاد برنامه «UNFP» (اتحادیه ملی فوتبالیستهای حرفه ای در فرانسه) شد که به فوتبالیستهای متعهد به امور خیریه کمک میکند تا با طراحی یک عملیات خاص در یک مکان منحصر به فرد یعنی استادیوم خانگی باشگاه RC Lens به تبلیغ اهداءخون بپردازد. برای تبلیغ این برنامه خاص، به بازیکنان پیراهنهای ورزشی ویژه ای داده شد که علامتهای + و – و حروف A، B و O بر روی آنها درج شده بود. در نهایت این جمله در همه جا به چشم میآمد: «خون ما طلاست.»برای دیدن این ویدیو روی اینجا کلیک کنیدwww.bestadsontv.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد