خبر

رونمایی از ری‌برندینگ تدریجی موزیلا

موزیلا در حالی مشغول به روز رسانی هویت برند خود به لطف یک لوگوی جدید است که از مدل طراحی قدیمی «T-Rex» فاصله گرفته و قصد انعکاس روحیه شاداب و سرزنده خود دارد.

لوگوی قدیمی موزیلا
لوگوی جدید موزیلا

در ادامه فونت لوگوی موزیلا عوض شده و در موقعیت‌های مختلف رنگ سبز، صورتی یا نارنجی به خود می‌گیرد.

موزیلا امیدوار است که لوگوی جدید، محصول آژانس برندینگ «JKR»، همراه با یک سری فونت سفارشی، ارزش‌های بنیاد موزیلا، از جمله «آغوش باز، نوآوری و مشارکت در دنیای اینترنت» را به درستی بیان کند. این جدایی آشکار از لوگوی قدیمی، حاکی از آن است که احتمالا ایده لوگوی قبلی برای یکی از اولین پیشگامان دنیای اینترنت چندان هوشمنددانه هم طراحی نشده و با هویت آن هماهنگی نداشته است.

مدیران موزیلا معتقدند که لوگوی جدید با کدنویس‌های معمولی و گمنام ارتباطی صمیمانه برقرار کرده و در همین راستا، شرکت مجموعه ای از ابزار‌های مختلف را جهت توانمندسازی کاربران، مقامات دولتی مدافع اینترنت امن و مصرف کنندگان روزمره ای که خواستار بازپس‌گیری کنترل زندگی دیجیتال خود از دولت و حکومت هستند، فراهم می‌آورد.

پروژه ریبرندینگ موزیلا هنوز کامل نشده و همچنان جای کار دارد.

 

www.yahoo.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا