تغییر هویت بصری پرداخت الکترونیک سداد برگرفته از اهداف، استراتژی و مدیریت جدید سداد در سال پیشرو است. آزاده نوری، مدیر بخش HR سداد درباره استراتژی جدید گفت: برنامه ریزی برای تغییر استراتژی مدتهاست شروع است. ما گام اول این تغییر را اکشن نام گذاری کردهایم. در این استراتژی بازبینی و بازتعریف برخی از فرایندها برای مشتریهایمان آغاز شده است. در این استراتژی تمرکز ویژهای بر بحث تعلق خاطر کارکنان به پرداخت الکترونیک سداد شده است. آیتم شاخص تعلق خاطر کارکنان در دنیا در ١٠٠ کشور اول ٧٠ درصد است درحالی که میانگین تعلقخاطر کارکنان سازمانها در دنیا ٢٠درصد است. بنابراین سداد هم یکی از آیتمهای این استراتژی را روی این موضوع گذاشته است. آیتم بعدی استراتژی اکشن، سرمایهگذاری در تکنولوژی بهینه است. به همین دلیل بخشی از تمرکزما روی بخش IT است. همچنین خلق ارزش برای ذینفعان مورد مهم دیگر این استراتژی است.در ادامه مراسم رونمایی آرین مقبلی، مدیر هنری سداد درباره طراحی لوگو جدید پرداخت الکترونیک سداد گفت: نکته مهم در هویت بصری سداد پویایی و قدم مهم برای رشد، حرکت است؛ بههمین دلیل از اِلمان خط استفاده کردیم. همچنین طرح پروانه نماد بلوغ و رشد و رنگ زرد نشان هدف و درخشش پرداخت الکترونیک سداد است. در این مراسم ،نیما بنده مشاور پرداخت الکترونیکی سداد، هویت بصری پرداخت الکترونیک سداد را مثل کوه یخی دانست که تمام اهداف و استراتژی مجموعه پشت آن قرار دارد. لازم به ذکر است: شرکت پرداخت الکترونیک سداد از این پس به عنوان ارائه راهکارهای پرداخت سداد شناخته میشود.
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد