خبر

ریسورس جونیور به بازار معرفی شد

ام بی ای نیوز: ریسورس جونیور یکی از برندهای فعال در حوزه مکمل‌های غذای کودک چندی ست حضورش را به بازار از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است.آژانس تبلیغاتی AdOne به عنوان برنامه ریز و مشاور تبلیغاتی در کنار ریسورس جونیور حضور دارد.مهکامه مدرسی از آژانس تبلیغاتی AdOne درباره اقدامات اخیر برند ریسورس جونیور گفت: میزان رشد و تکامل در کودکان یک تا هفت سال از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است. در چنین سنینی مادران همواره در تلاش هستند کودکانشان از تغذیه‌ی سالمی برخوردار و از مکمل‌هایی استفاده کنند که مواد افزودنی نداشته باشند. در واقع مادران سعی می‌کنند کودکان مسیر رشد درستی را طی و در آینده افراد سالم، قوی و شادی را پرورش دهند. ریسورس جونیور به عنوان برند فعال در حوزه غذاهای مکمل کودکان در این مسیر به یاری مادران آمده است. برند برای معرفی محصولات و افزایش آگاهی مخاطبان از نام ریسورس جونیور کمپینی را اجرایی کرده‌است. فاز دیجیتال این کمپین در حال اجرا است. در همین راستا صفحه اینستاگرامی برند برای اولین بار در ایران رونمایی شد. برای این صفحه محتواهایی متناسب با اهداف برند تولید و در حال انتشار است. در محتواهای تولیدی علاوه بر بیان مزایای محصولات برند، تکنیک‌ها و آموزه‌هایی آموزشی مرتبط با کودکان به والدین ارائه شده است. به نوعی برند به مادران کمک می‌کند، در زمینه رشد و تغذیه کودکان در مسیر درستی گام بردارند. برند در این کمپین مادران دارای فرزند یک تا هفت سال را هدف قرار داده است. برهمین اساس محتوای تولیدی نیز متناسب با این گروه مخاطبان است. همچنین برای این کمپین پیامی طراحی شده است. برند در این پیام به کودکان می‌گوید: قهرمان زندگی خودشان باشند. اگر کودکان تغذیه درستی داشته باشند، می‌توانند با روحیه و با سلامت بدن، مسیر زندگی خود را تا بزرگسالی طی کنند. کمپین در مرحله اول بر معرفی محصول و افزایش آگاهی مخاطبان از برند متمرکز خواهد بود، پس از طی این مرحله وارد مرحله درگیر کردن مخاطبان خواهیم شدکه با تحلیل گروه مخاطب و ارزیابی داده‌ها با استفاده از ابزارهای تخصصی، برنامه‌های تعاملی متناسب با اهداف برند اجرایی خواهد شد.کلیدواژه: ریسورس جونیور،AdOne، اینستاگرام، دیجیتال، کمپین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا