- متن دلخواه
- متن دلخواه
- متن دلخواه
هتلز داتکام برای ترویج خدمات مسافرتیاش دست به دامان بازیکنان NBA شده است؛ چهرههایی که نیمی از فصلِ مسابقات بسکتبال را به سفر و در حال اقامت در اتاقهای هتل میگذرانند و به همین خاطر توسط این برند، «جنگجویان برتر جادهها» لقب گرفتهاند. جمعی از ستارههای بسکتبال در کمپین «هتل به سبک یک حرفهای» دور هم جمع شدهاند تا ترفندهای منحصربهفردشان را در زمینهی انتخاب هتل به رخ بکشند. میشل روسو نایبرییس ارشد دپارتمان بازاریابی جهانی در گروه اکسپدیا میگوید: «این کمپین ریشه در این ایده و تفکر دارد که در طول بیش از ۴۰ بازی و با طی کردن بیشتر از ۴۰هزار مایل در جاده در طول هر فصل، هر بازیکن NBA به یک کارشناس در زمینهی انتخاب و رزرو هتل تبدیل میشود.» این کمپین که از روز کریسمس آغاز شده، مجموعهای از آگهیها را شامل میشود که به تبلیغ برنامهی پاداش هتلز داتکام به اسم One Key میپردازد. این برنامه در ماه جولای در آمریکا رونمایی شده و در کنار آن، یک ابزار خرید در اپلیکیشن موبایلی هتلز داتکام ارائه شده که به مسافران کمک میکند هتلها را با هم مقایسه کنند و انتخاب بهتری داشته باشند. در یکی از این آگهیها، نیکولا یوکیچ ستارهی بسکتبال، عشقش به اسبها را با جستوجوی هتل تلفیق میکند و در کنار همتیمیاش به دنبال شناسایی هتلی است که دوستدار حیوانات خانگی باشد. یوکیچ در یکی دیگر از آگهیها از برنامهی وفاداری One Key برای ترتیب دادن سفری برای بازگشت به خانه استفاده میکند. این آگهیها در هتل روزولت و فرمانت سنچری پلازا در لسآنجلس تصویربرداری شدهاند.کمپین «هتل به سبک یک حرفهای» علاوه بر پرداختن به فوت و فنهای منحصربهفردِ سفر کردن، نمایانگر تداوم همکاری و شراکت هتلز داتکام با NBA به عنوان شریک رسمی این برند در حوزهی سفر است و اقدامات خلاقانهی مارکتینگی دیگری را هم شامل میشود. کمپین اخیر هتلز داتکام به دنبال علاقه نشان دادن مصرفکنندگان به تجربههای واقعی و فیزیکی مثل سفر کردن طراحی شده است؛ تجربیاتی که در طول دوران کرونا به شدت کمرنگ شده بود و حالا با وجود فشارهای تورمی، در حال بازگشت به دوران اوج است. طبق آمار انجمن سیاحتی آمریکا، آمار سفر تا ماه سپتامبر نسبت به سال گذشته ۳.۵ درصد رشد داشته است. در کنار اقدامات مارکتینگی هتلز داتکام، اکسپدیا شرکت مادر هم با اقداماتی مثل بهکارگیری چتجیپیتی در اپلیکیشن موبایلی خود، به دنبال افزایش علاقهمندی مصرفکنندگان به سفر است.