خبر

سفورا، تیمبرلند و میبیلین، برترین تبلیغ کنندگان صنعت مد و زیبایی

صنعت مد و زیبایی امسال سرشار از خلاقیت بوده زیرا برند‌ها با راه اندازی یک سری کمپین‌های تبلیغاتی درخشان و ممتاز در سطوح مختلف با مصرف کنندگان ارتباط می‌گیرند.

در بریتانیا، هر دو بازار پوشاک زنانه و مردانه شاهد رشدی قابل توجه بوده اند که همین امر نشان از تکامل و پیشرفت اولویت‌های مشتریان دارد. بازار محصولات بهداشتی و آرایشی نیز روز به روز بیش از گذشته رونق یافته و به لطف توسعه کسب و کار در رسانه‌های اجتماعی و ورود برند‌های نوآورانه ای مانند «سفورا»، رشد چشمگیری پیدا کرده است. ترند‌هایی که وایرال شده اند نظیر کانسیلر صورتی «میبیلین»، به این موفقیت دامن زده اند.

نایک با برجسته کردن عملکرد برند، همچنان با ارزش ترین برند پوشاک جهان (ارزش ۷۱.۶ میلیارد دلار) باقی ماند و قدرت پایدار خود را علیرغم کاهشی جزئی حفظ کرد. زارا نیز رشد قابل توجهی داشته و ارزش آن با افزایش ۴۷ درصدی به ۲۷.۱ میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، سایر بازیگران برجسته بازار از جمله آدیداس نیز رشدی ۳۵ درصدی را تجربه کرده اند.

از طنز و جهان شمولی گرفته تا تصاویر جسورانه و داستان سرایی احساسی، کمپین‌های تبلیغاتی برجسته این برند‌ها از خود تاثیری ماندگار بر جا گذاشته اند. در ادامه به بررسی تاثیرگذار ترین تبلیغات در این عرصه می‌پردازیم.

سفورا: «این قسمت جالب ماجراست»، آژانس تبلیغاتی RGA نیویورک

در این آگهی تبلیغاتی، سفورا لحظات روزمره ای را جشن می‌گیرد که زیبایی با زندگی تلاقی خواهد کرد. چیزی که این آگهی تبلیغاتی را به یاد ماندنی می‌کند، تاکید آن بر روی قابلیت برقراری ارتباط است. این آگهی تبلیغاتی ضمن نمایش طیف گسترده و متنوعی از افراد در لحظات واقعی و بدون روتوش، روایتی جهان شمول را بیان می‌کند که از نظر بسیاری از مخاطبان جذاب است.

حضور معنادار برند در این لحظات تضمین می‌کند که بینندگان ارتباطی فراتر از لوازم آرایشی با برند خواهند داشت و در ادامه زیبایی را به عنوان بخشی از تجربیات عادی روزمره در نظر خواهند گرفت.

 

تیمبرلند: «این فقط یک بوت نیست»، آژانس تبلیغاتی «Industry»

رویکرد جسورانه تیمبرلند در این آگهی تبلیغاتی، اعتماد برند به محصول نمادین خود را نشان می‌دهد. این ویدئوی تبلیغاتی با تفکری سوررئالیستی، بوت‌های رنگارنگی را به تصویر می‌کشد که از آسمان بر روی زمین می‌افتند. این کمپین تبلیغاتی تطبیق پذیری بالای برند را به تصویر خواهد کشید.

میبیلین: «دقت استادانه»، آژانس تبلیغاتی «Gotham»

تبلیغ کوتاه و جذاب «میبیلین» برای معرفی خط چشم خود ترکیبی پویا از نمایش محصول و آموزش است. فرمت سریع آن بینندگان را جذب خود کرده و در عین حال نقطه نظر‌های مفیدی را در مورد روش استفاده از خط چشم ارائه می‌دهد.

این رویکرد عملی نه فقط هضم آگهی تبلیغاتی را آسان می‌کند، بلکه به کمک مصرف کنندگان می‎‌آید تا تجسم کنند که چگونه یک محصول خاص می‌تواند جایی همیشگی در زندگی روزمره آن‌ها داشته باشد. ترکیبی از مختصر، مفید بودن و سبک منحصر به فرد این تبلیغ می‌تواند از بیننده مشتری بسازد.

ویدیو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا