خبر

سفیر لوازم آرایشی مک، رژ لب را خورد

برند آرایشی مک رپر و خواننده آمریکایی، دوجا کت، را به عنوان سفیر جهانی جدید خود معرفی کرد؛ آن هم با حرکتی جنجالی: خوردن رژ لب!

در حالی که برخی ستاره‌ها با لبخند روی فرش قرمز قدم می‌گذارند، دوجا کت با حرکتی متفاوت ظاهر شد. در مراسم جوایز موسیقی ویدیویی MTV سال ۲۰۲۵، این هنرمند برنده‌ی گرمی، اولین حضور خود به عنوان سفیر جهانی برند مک را با فرو بردن نمایشی دندان‌هایش در یک رژ لب  موسوم به «Lady Dang»، رنگ شاخص قرمز مرجانی مک، جشن گرفت.

البته این حرکت چندان خطرناک نیست؛ چرا که رژ لب تبلیغاتی مک در واقع یک نسخه‌ی خوراکی و بسیار ظریف از جنس شکلات بود که توسط شیرینی‌پز معروف، اموری گیچون، ساخته شد.

این نمایش درواقع رونمایی رسمی از همکاری مشترک دوجا کت و مک بود که صبح روز بعد توسط این برند مورد تایید قرار گرفت.

دوجا که خودش را دختر مک می‌داند، باور دارد که آرایش فقط  حرکتی روزمره نیست، بلکه نوعی اجراست. او در تمام طول شب با همان رژ لب، محصولی را به نمایش گذاشت که ساعتی قبل به‌ طور سمبلیک از آن گازی زده بود.

به گفته آیدا موداشیرو ربوا، معاون ارشد و مدیرکل جهانی مک، این برند همیشه بستری برای هنرمندان و افراد خلاقی بوده که فرهنگ را شکل می‌دهند. دوجا نه تنها یکی از هیجان‌انگیزترین صداهای نسل خود است، بلکه خلاقیت، هنر منحصربه‌ فرد و جسارت او را می‌توان تحسین کرد. ویژگی‌هایی که در سرتاسر جهان طرفدار دارد.
در کمپین‌های پیش رو، دوجا هم چهره‌ی تبلیغاتی محصولات کلاسیکی مانند «Lady Danger» خواهد بود و هم معرف‌لوازم آرایشی جدیدی که با هدف شکستن مرزها در بازارهای جهانی طراحی شده‌اند.

همکاری با مک در یکی از مهم‌ترین مقاطع کاری دوجا اتفاق می‌افتد. او همزمان با پذیرش این مسئولیت، آماده انتشار پنجمین آلبومش به نام «Vie» است و اخیراً نیز در افتتاحیه مراسم VMA تک‌آهنگ جدید خود موسوم به «Jealous Type» را برای اولین ‌بار به‌ صورت زنده اجرا کرد. در ادامه دوجا بهترین جایزه «کی‌پاپ» را برای آهنگ «Born Again» به دست آورد و در عین حال موفق به تثبیت جایگاه خود هم در دنیای موسیقی و هم در عرصه فرهنگ شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا