سیب زمینی سرخ کرده و سس کچاپ Heinz خوب با هم جور هستند اما در جدید ترین آگهی تبلیغاتی این برند بازار کانادا، Heinz آن ارتباط را یک گام جلو تر برده است. آگهی تبلیغاتی “عشق واقعی”، محصول آژانس “Rethink” و به کارگردانی “مایکل کلوواتر” از شرکت فیلمسازی “Radke Film Group“، داستان سفر یک سیب زمینی تنها از مزرعه به ماهی تابه پر از روغن را بیان می کند. در آن لحظه، البته، سیب زمینی سرخ کرده تنها عشق واقعی خود یعنی سس کچاپ Heinz را می بیند.
با حمایت آهنگ موفق “What About Love“، از آلبوم “Heart“، این آگهی تبلیغاتی جذابیت طنز آمیز یک جفت شدن غذایی کلاسیک را به ارمغان می آورد. آگهی تبلیغاتی فوق تازه ترین کار “Kraft Heinz” کانادا به شمار می آید و در همین حال صد و پنجاهمین سالگرد تولد سس کچاپ گوجه فرنگی Heinz را نیز جشن می گیرد.
www.bestadsontv.com